قیمت دلار،یورو، پوند و دینار امروز چهارشنبه 14 آذر ماه 97\

قیمت دلار،یورو، پوند و دینار امروز چهارشنبه 14 آذر ماه 97

  • کد خبر: 215152
  • چاپ
  • انتشار: 14 آذر 1397 - 07:31

استنادنیوز؛ امروز چهارشنبه ۱۴ آذر ۹۷  دلار در صرافی های دولتی با ۲۲۰ تومان کاهش نسبت به قیمت های صبح دیروز ۱۱۳۸۰ تومان به عموم تا سقف ۲۲۰۰ دلار به فروش می‌رسد و با قیمت ۱۱۳۵۰ تومان از مردم خریداری می شود.

قیمت فروش یورو نیز ۱۲۹۴۵ تومان اعلام شده است که نسبت به دیروز ۲۲۵ تومان کاهش داشته است. البته یورو از مردم ۱۲ هزار و ۹۱۰ تومان خریداری می شود.

۵ صرافی دولتی در خیابان فردوسی و با داشتن کارت ملی ،کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

نرخ ارز امروز در صرافی بانک ملی ۹۷/۰۹/۱۴

دلار_آمریکا

خرید ۱۱۳۵۰ فروش ۱۱۳۸۰

یورو

خرید ۱۲۹۱۰ فروش ۱۲۹۴۵

قیمت خرید دلار توسط بانک ها

امروز چهارشنبه ۱۴ آذر ۹۷  بانک های عامل قیمت دلار را ۱۱ هزار و ۲۷۷ تومان و ۵ ریال، قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۸۳۱ تومان و قیمت پوند انگلیس را ۱۴ هزار ۳۷۴ تومان و ۴ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده اند.

گفتنی است قیمت خرید دلار با کاهش ۲۱۸ تومانی، قیمت یورو با کاهش ۲۱۷ تومانی و قیمت پوند با کاهش ۳۰۴ تومانی در بانک های عامل نسبت به روز گذشته اعلام شده است.

نرخ خرید ارز در بانک‌ها، از زمان اعلام تا هفته گذشته عموما رو به افزایش بوده است؛ به طوری‌که نرخ خرید دلار در شعب ارزی بانک‌ها در ابتدا از ۹۵۰۰ تومان آغاز شد و به بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان نیز رسید، اما از حدود دو هفته پیش بانک‌ها نرخ خرید دلار را کاهش دادند.

قیمت خرید دلار امروز با کاهش بیش از ۲۰۰ تومانی نسبت به روز قبل در شعب ارزی بانک‌ها ۱۱ هزار و ۲۷۷ تومان تعیین شد.

قیمت دلار در بازار آزاد

دلار در بازار آزاد ۱۱,۷۰۰ تومان داد و ستد می شود.

 قیمت ارز امروز:

 

امروز چهارشنبه ۱۴ آذر ۹۷ یورو در مرکز مبادلات ارزی بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۷۵۳ تومان،‌ قیمت درهم امارات ۱۱۴۳ تومان وقیمت پوند انگلیس نیز ۵۳۵۶ تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارزهای دولتی فروخته می شود.

قیمت انواع ارز در بازار آزاد 

قیمت دلار: ۱۱,۷۰۰ تومان

قیمت یورو:  ۱۳٫۲۵۰ تومان

قیمت پوند انگلستان: ۱۴۸۰۰ تومان

قیمت دلار کانادا: ۸۹۰۰ تومان

قیمت دلار استرالیا:  ۸۶۰۰ تومان

قیمت فرانک سوییس: ۱۱۷۰۰ تومان

قیمت یوان چین: ۱۷۰۰ تومان

قیمت درهم امارات:  ۳۱۸۰ تومان

قیمت لیر ترکیه:  ۲۲۵۰ تومان

نرخ طلا و ارز در بازار آزاد استانبول

به گزارش تیتر یک آنلاین به نقل از آناتولی، هر دلار ایالات متحده آمریکا امروز چهارشنبه ۱۴ آذر ۹۷ در بازار آزاد استانبول به بهای ۵.۲۴۴۰ لیر خرید و با قیمت ۵.۲۴۶۰ لیر فروخته شد.

همچنین هر یورو نیز به قیمت ۵.۹۷۰۰ لیر خرید و به بهای ۵.۹۷۲۰ لیر فروخته شد.

قیمت دلار و یورو روز گذشته به ترتیب ۵.۲۸۱۰ و ۵.۹۸۵۰ لیر بود.

در همین حال هر گرم طلای ۲۴ عیار ۲۰۸ لیر، ربع سکه ۳۴۸ لیر، نیم سکه ۷۰۲ لیر، تمام‌سکه «جمهوریت» ۱۳۸۹ لیر و هر اونس طلا نیز ۱۲۳۸ دلار معامله شد.

بانک مرکزی امروز چهارشنبه ۱۴ آذر ۹۷ قیمت دلار رسمی را ۴۲۰۰ تومان اعلام کرد. قیمت یورو ۴۷,۷۸۸ ریال و پوند انگلیس هم ۵۳,۵۳۰ ریال اعلام شد. لیر ترکیه هم ۷,۹۷۳ ریال شد.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی امروز چهارشنبه ۱۴ آذر ۹۷ در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۳ هزار و ۲۰۶ تومان و ۶ ریال می فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۳ هزار و ۳۰۰ تومان می رسد. نرخ امروز نسبت به  روز گذشته با کاهش ۲۲۴ تومانی همراه بوده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار