جوانی قادیکلایی؛ نخبه پروری از اهداف مهم مجمع عالی نخبگان مازندران است\

جوانی قادیکلایی؛ نخبه پروری از اهداف مهم مجمع عالی نخبگان مازندران است

  • کد خبر: 215154
  • چاپ
  • انتشار: 14 آذر 1397 - 10:05

استنادنیوز؛ رئیس مجمع عالی نخبگان استان مازندران اظهار داشت: نخبه پروری و حمایت از ایده های نو از اهداف مهم مجمع عالی نخبگان مازندران است.


یوسفعلی جوانی قادیکلایی در گفت و گویی اختصاصی در دفتر استنادنیوز بیان داشت: از سال 91 مجمع عالی نخبگان فعالیت خود را در استان مازندران به ریاست دکتر احمد فاطمی شروع به کار کرده است و از سال 95 اینجانب به عنوان رئیس مجمع در استان منصوب شدم.


وی با اشاره به اینکه  اهداف و خط مشی مجمع عالی نخبگان در راستای توسعه همه جانبه کشور در همه زمینه ها می باشد،گفت: برای اینکه یک کشور توسعه پیدا کند باید از ظرفیت نخبگان در همه زمینه ها استفاده شود.
رئیس مجمع عالی نخبگان استان مازندران افزود: امروز حرکت عظیم علمی در کشور عزیزمان به دست نخبگان فرهیخته و باحمایت همه جانبه مسئولان و مدیران علمی و فرهنگی آغاز شده است و بر همگان به ویژه جامعه علمی کشور است تا با هم فکری و همیاری گسترده در تقویت و اعتلای آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دفاع از مواضع اصولی و انسانی بیش از پیش کوشا باشیم.
جوانی قادیکلایی اظهارداشت: در گفتمان مجمع عالی نخبگان مازندران نخبه تعریفی عام دارد لذا در حوزه های مختلف علمی، صنعتی، ورزشی، کشاورزی، روحانیون، پزشکی، اصناف، مهندسان،دانش آموزی و دانشجویی و دیگر موارد می توانیم نخبه داشته باشیم.
وی گفت: شناسایی نخبگان در عرصه های مختلف یکی از اهداف اصلی مجمع عالی نخبگان می باشد و با تشکیل یک بانک اطلاعاتی جامع و کامل ، تمامی ظرفیت ها و قابلیت های انسانی را مشخص و در خدمت نظام برای برنامه ریزی و استفاده از نیروی انسانی کارآمد قرار می دهد.
رئیس مجمع عالی نخبگان استان مازندران با اشاره به اینکه هدف مجمع عالی نخبگان نخبه پروری می باشد، افزود:از نظر ما نخبه به کسی گفته می شود که یک طرح و ایده ای جدید و نو داشته باشد.
وی گفت: یکی از رسالت های مهم ما نخبه پروری و حمایت از طرح های نو و جدید می باشد.
جوانی قادیکلایی با اشاره به اینکه برای اثر بخشی بیشتر مجمع عالی نخبگان در مازندران این مجمع را به 5 منطقه تقسیم کردیم، گفت: شهرهای گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندورود و ساری منطقه یک به مرکزیت ساری و شهرهای قائم شهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ منطقه دو و شهرهای بابل ، بابلسر، فریدونکنار بهنمیر و گتاب منطقه سه و شهرهای آمل، نور و محمودآباد منطقه چهار و شهرهای نوشهر، چالوس، تنکابن، عباس آباد و رامسر در منطقه پنج می باشند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار