شفاف سازی خدمات و انجام درست وظایف از مولفه های مهم در رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع است\

شفاف سازی خدمات و انجام درست وظایف از مولفه های مهم در رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع است

  • کد خبر: 215164
  • چاپ
  • انتشار: 14 آذر 1397 - 20:03

استنادنیوز؛مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت: یکی از مهم ترین برنامه حقوق شهروندی تکریم ارباب رجوع و احترام و ادب نسبت به مردم است.

 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران ، " جعفر احمدپور " در جلسه سلامت اداری و حقوق شهروندی که با حضور مدیر کل بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران و روسای 

ستادی و نواحی برگزار شد ، اظهار داشت: نقطه مقابل فساد اداری موضوع سلامت اداری می باشد.

وی تصریح داشت : سلامت نظام اداری مجموعه ای است از خصایص نسبتا پایدار که انطباق با شرایط محیط، روحیه بالای نیروی کار ، کفایت برای حل مشکلات و سرعت عمل را به همراه دارد.

احمدپور افزود : اگر مدیران در سازمان بریزو بپاش داشته باشند مطمئن باشید تاثیرات منفی بر روی کارکنان خواهند گذاشت و محیط اداری آسیب پذیر خواهد شد و موجب عدم اعتماد و انحراف افکار به نظام و دولتمردان خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران تاکید کرد: مردم باید با حقوق شهروندی خود به خوبی آشنا باشند در این صورت تخلفات اداری کاهش می یابد و عدالت به جای تبعیض و تخلف جایگزین می گردد و جامعه با آسیب های کمتری مواجه می گردد.

وی گفت: شفاف سازی و روان سازی خدمات و انجام درست وظایف از مولفه های مهم در رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع است.

احمدپور خاطرنشان کرد: جامعه باید نسبت به حقوق شهروندی خود آگاه باشد و به این باور اعتقادی برسد که همه انسان ها با هر نژاد و قوم و مذهبی مورد احترام هستند و از حقوق مشخصی برخوردار می باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران تصریح داشت: احترام و تکریم به حقوق شهروندی از وظایف سازمان بوده و از مدیران خواست تا با ابزارهای موجود راهکارهای موثر را بررسی کنند.

وی با اشاره به اینکه احساس مسئولیت کارکنان در قبال مردم و نهادینه کردن فرهنگ خدمت گذاری در بین پرسنل می تواند یکی از برنامه های موفق محسوب شود، اظهار داشت : مدیران با رفتارهای خود می توانند الگوی رفتاری کارکنان باشند و همگام با کارکنان در مسیر سلامت اداری گام بردارند.

در ادامه "عباسعلی وفائی نژاد" مدیر کل بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران گفت: اسلام و معصومین تاکیدات زیادی بر رعایت حقوق افراد دارند و آموزه های دین مبین اسلام به رعایت حقوق شهروندی تاکید فراوانی دارد.

وی افزود : سلامت مدیر نقش برجسته ای در سلامت سازمان خواهد داشت و مدیران باید امین مردم باشند و در راستای رسیدگی به مشکلات کوتاهی ننمایند و این امر موجب اعتماد آنها به مسئولان می شود که پایه و دوام هر حکومت است.

وفائی نژاد ، رعایت حقوق شهروندی را از موارد مهم دولت تدبیر و امید برشمرد که یکی از آنها ایجاد میز خدمت می باشد تا با این اقدام سبب افزایش رضایتمندی و حفظ صیانت از حقوق شهروندی گردد.

مدیر کل بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران با اشاره به اهداف و فعالیتهای ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی گفت: ارائه خدمات به بهترین و راحت ترین شکل ممکن به شهروندان و تکریم ارباب رجوع از مهم ترین اهداف ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی می باشد و کلیه دستگاهها وظیفه دارند قانون تکریم ارباب رجوع را در سطح اداره مربوطه به نحو احسن اجرایی کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار