جلسه امر به معروف و نهی از منكر در آبفار مازندران برگزار شد\

جلسه امر به معروف و نهی از منكر در آبفار مازندران برگزار شد

  • کد خبر: 215208
  • چاپ
  • انتشار: 19 آذر 1397 - 14:07

استنادنیوز؛جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر با حضور معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر استانداری مازندران ،مدیرعامل و اعضای شورای فرهنگی و دینی شرکت آبفار استان در سالن جلسات این شرکت برگزار شد

به گزارش اداره روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران؛ در این جلسه مهندس عبدالهی با اشاره به برخی از فعالیتهای امور فرهنگی و دینی اظهار داشت: پرداختن به مسائل فرهنگی و دینی در کنار رسالتهای سازمانی یک ضرورت است و اعضای این شورا در تلاش هستند با برنامه ریزی های مدون اقدامات امور فرهنگی و دینی را مدیریت کنند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی مازندران گفت: فعالیتهای امور فرهنگی و دینی از جمله اولویتهای این شرکت محسوب می شود که فعالیتهای فراوانی در حوزه های مختلف از جمله امر به معروف و نهی از منکر ،ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت،عفاف و حجاب و آموزشهای فرهنگی برای کارکنان انجام داده است .

وی افزود: با توجه به اهمیت مقوله فرهنگی و دینی، برنامه امر به معروف و نهی از منکر یکی از مولفه هایی است که تلاش می کنیم با همکاری مدیران و معاونین این مهم را بیش از پیش با برنامه های متعدد و متنوع پیش ببریم.

در ادامه سرهنگ امیری معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر استانداری مازندران ضمن تقدیر از برگزاری این جلسه به تشریح اهم فعالیتهای سازمانی که در ابلاغیه سالجاری آمده است،پرداخت.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار