دوره آموزشی تکنیکهای اساسی کار آزمایشگاهی در منطقه ساری برگزار شد\
  • مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری :

دوره آموزشی تکنیکهای اساسی کار آزمایشگاهی در منطقه ساری برگزار شد

  • کد خبر: 215215
  • چاپ
  • انتشار: 19 آذر 1397 - 15:18

استنادنیوز؛مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت : حدود 720 نفر ساعت آموزش در دوره آموزشی تکنیکهای اساسی در کار آزمایشگاه به همت واحد آموزش منطقه ساری برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی ، حسینعلی طالبی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری هدف از برگزاری دوره های آموزشی را بالا بردن سطح آگاهی کارکنان شرکت دانست و تصریح کرد : همه ساله دوره های آموزشی متنوع با هدف ارتقاء سطح کیفی مهارت های فردی و عملکردی کارکنان در منطقه ساری به اجرا در می آید که از ابتدای سال تا کنون تعداد 25 دوره آموزشی برای کارکنان رسمی ، قرارداد مدت معین و پیمانکاری ، رانندگان نفتکش و کارآموزان برگزار شد .

وی ادامه داد : دوره آموزشی تکنیکهای اساسی در کار آزمایشگاه از مورخه 97/9/11 به مدت سه روز در منطقه ساری برگزار شد .

حسینعلی طالبی اظهار کرد : هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی با اصول صحیح استفاده از ابزارهای آزمایشگاهی است که به صورت عملی و تئوری آموزش داده شد .

حسینعلی طالبی تعدد و تنوع سر فصل های آموزشی ویژه این دوره را برشمرد و ادامه داد : در این دوره آموزشی ، ایمنی در آزمایشگاه ، کاربرد فنون آماری در آزمایشگاه ، آشنایی با تست ها و متدها ، محلول سازی ، اصول کار در آزمایشگاه و اصول نمونه برداری تدریس شد .

مدیر منطقه ساری تاکید کرد : حدود 30 نفر در دوره آموزشی تکنیکهای اساسی در کار آزمایشگاه شرکت کردند که حدود 720 نفر ساعت آموزش را در بر داشته است .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار