حفظ موقعیت میز و کلاه خود، در مازندران حرف اول را می زند/استانداری موفق است که ساختار شکنی کند\

حفظ موقعیت میز و کلاه خود، در مازندران حرف اول را می زند/استانداری موفق است که ساختار شکنی کند

  • کد خبر: 215224
  • چاپ
  • انتشار: 20 آذر 1397 - 08:42

استنادنیوز؛ دبیر حزب موتلفه در مازندران با اشاره به اینکه حفظ موقعیت میز و کلاه خود، در مازندران حرف اول را می زند، گفت: استانداری موفق است که ساختار شکنی کند.

محمدعلی مینایی فر دبیر حزب موتلفه اسلامی مازندران  اظهار داشت: استانداری ارشدترین مقام اجرایی استان است و نگاه استاندار به مسائل و عملکرد آن در تمام امور استان بخصوص اجرایی اثرات مستقیم خواهد داشت.

وی افزود: استاندار موفق شخصی است که باید هم دانا و عالم به مشکلات و امکانات استان باشد هم بتواند راه حل های بلند مدت و کوتاه مدت را برای حل و پیشرفت مشکلات استان در نظر بگیرد.

دبیر حزب موتلفه اسلامی مازندران تصریح کرد: استانداری موفق است که مردم به او اعتماد داشته باشند و این اعتماد ایجاد نمی گردد مگر به داشتن دو صفت پاک دستی و توزیع عادلانه امکانات به همه جای مازندران . وجود این دو صفت در استاندار، مدیران ارشد، مشاوران و دوستان همفکر و نزدیک به استاندار برای توسعه استان بسیار موثر است.

مینایی فر با بیان اینکه حرف درمانی و دادن شعارهایی که هرگز فرصت اجرای آن بوجود نمی آید، نمی تواند در بهبود وضعیت استان موثر باشد، گفت: عمل صالح و بدون شعار، بیشتر از صد حرف بی عمل موثر است. انتخاب مشاوران و افرادی که بتوانند بدون تملق و داشتن توقع در اطراف استاندار باشند از امتیازات مثبت تلقی می گردد.

وی، با اظهار اینکه حتما آقای حسین زادگان می داند که بسیاری از مردم استان در شرایط سخت اقتصادی به عملی از وی فکر می کنند که راه حل هایی برای افزایش کار و تلاش و تولید ثروت در استان بیانجامد، افزود: مردم از دولت مردان انتظار دارند دلسوزانه در این سختی ها با آن ها همسفره گردند، از اسراف و تجملات به شدت دلگیر خواهند شد و می دانند آن کسی که خود را در کاخ استانداری و ماشین مجلل و غذای گرم و نرم پنهان کرده هرگز با دردهای اجتماعی مردم جامعه خود آشنا نخواهد شد.

دبیر حزب موتلفه در مازندران ادامه داد: برخی پشت جلسات طولانی و بی فايده استاندار را محبوس می کنند تا نتواند با دردها آشنا شود، آن استانداری موفق است که ساختار شکنی کرده و بتواند بر اطرافیان چابلوس و منفعت طلب؛ نه بگوید!

مینایی فر با بیان اینکه دولت آقای روحانی مشکلات زیادی را بر مردم تحمیل کرده است، گفت: یکی از مشکلات مضاعفی که به استان ما تحمیل شد جابه جایی مسئولین بدون در نظر گرفتن اولویت در منطقه می باشد، آقای اسلامی استاندار سابق نتوانست تغییراتی در مدیران کل اقتصادی استان ایجاد کند، انتظار می رود آقای حسین زادگان در این مهم موفق عمل کند. چرا که هنوز قفل حل مشکلات اقتصادی در گرو مدیران کل اقتصادی ناکارآمد، گشایش نیافته و رویه های باری به هرجهت و حفظ موقعیت میز و کلاه خود، در استان حرف اول را می زند.

وی در پایان بیان کرد: با روی کار آمدن آقای حسین زادگان تمام جناح های سیاسی امیدوارند با توجه به تعادل مواضع سیاسی که وی در مسئولیت های سابق خود داشت به گسترش وحدت و همدلی در استان جهت پیشرفت استان منجر گردد و ان شاالله چنین خواهد شد/مازندمجلس



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار