رئیس‌جمهور نباید به موضوعاتی که امکان اجرایی ندارد بپردازد/مجلس انتقال آب خزر به سمنان را تصویب نکرد\
  • نیازآذری؛

رئیس‌جمهور نباید به موضوعاتی که امکان اجرایی ندارد بپردازد/مجلس انتقال آب خزر به سمنان را تصویب نکرد

  • کد خبر: 215225
  • چاپ
  • انتشار: 20 آذر 1397 - 14:00

استنادنیوز؛ حسین نیازآذری بیان داشت: رئیس‌جمهور نباید به موضوعاتی که امکان اجرایی نداشته و صرفا ایجاد دغدغه و نگرانی بین استان‌ها ایجاد می‌کند بپردازد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به مصوبه برنامه ششم توسعه و بودجه سالانه کل کشور و پیشنهادی که دولت به مجلس داد، مجلس شورای اسلامی موضوع انتقال آب دریای مازندران به سمنان و فلات مرکزی ایران را تصویب نکرد.

وی با اشاره به شرایط خاص دریای مازندران و انتقال آب آن به سمنان افزود: این موضوع به لحاظ شرایطی که دارد، غیرکارشناسی است و آلودگی زیست‌محیطی فراوانی را ایجاد خواهد کرد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت موظف است بر اساس مصوبه مجلس اقدام کند، افزود: اخیرا شنیده شده رئیس‌جمهور در دیدار با مردم سمنان در رابطه با این موضوع اظهارنظر کرده که مجمع نمایندگان مازندران در این رابطه از وزیر نیرو سوال کردند و مطمئنا این سئوال به صحن علنی مجلس می‌رود.

نیازآذری با بیان اینکه 12 نماینده استان مازندران تذکر دادند به رئیس‌جمهور که بر اسناد بالادستی سخنرانی کنند، افزود: رئیس‌جمهور نباید به موضوعاتی که امکان اجرایی نداشته و صرفا ایجاد دغدغه و نگرانی بین استان‌ها ایجاد می‌کند بپردازد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار