563 واحد تولیدی به تصفیه خانه فاضلاب در مازندران متصل شده اند\

563 واحد تولیدی به تصفیه خانه فاضلاب در مازندران متصل شده اند

  • کد خبر: 215246
  • چاپ
  • انتشار: 21 آذر 1397 - 18:12

 استنادنیوز؛مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از اتصال 563 واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی به تصفیه خانه فاضلاب خبر داد.

به گزارش استنادنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی اظهار داشت: فاضلاب و پساب از مهمترین منابع آلاینده به شمار می روند و مدیریت اصولی آن گام موثری در راستای حفاظت و بهسازی محیط زیست و استفاده پایدار از منابع حیاتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: وجود تصفیه خانه های فاضلاب در شهرک ها و نواحی صنعتی و مباحث آب گردانی و استفاده دوباره از آب مهم و حیاتی می باشد .

موسوی با اشاره به ساخت 14 تصفیه خانه فاضلاب در شهرکهای صنعتی اظهار داشت: ساخت تصفیه خانه فاضلاب علاوه بر جلوگیری از مشکلات زیست محیطی و کاهش آلودگی در ایجاد فضای سبزو صیانت از محیط زیست بسیار موثر است و واحدهای تولیدی و صنعتی نیز با رعایت اصول زیست محیطی پیش تصفیه می توانند در افزایش کارایی تصفیه خانه های فاضلاب نقش موثری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: تا سال گذشته و بر اساس دستورالعمل جدید سازمان 509 واحد تولیدی و صنعتی استان به تصفیه خانه های فاضلاب متصل شده اند و در برنامه عملیاتی امسال نیز تاکنون 54 واحد نیز متصل شده اند که در مجموع 563 واحد تولیدی به تصفیه خانه فاضلاب متصل شده اند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار