چاق ترین زن دنیا با 500 کیلو وزن جراحی می شود + تصویر\

چاق ترین زن دنیا با 500 کیلو وزن جراحی می شود + تصویر

  • کد خبر: 21525
  • چاپ
  • انتشار: 27 آذر 1395 - 22:22

چاقترین زن دنیا با 500 کیلوگرم وزن که در شهر اسکندریه از کشور مصر زندگی میکند و 25 سال است از اتاقش خارج نشده به زودی تحت عمل رایگان قرار میگیرد یک پزشک هندی قبول کرده به صورت رایگان این زن مصری را عمل کند.


به گزارش پایگاه خبری ترا اسپانیا به نقل از خبرگزاری فرانسه، مفضل لکداوالا (Muffazal Lakdawala)، جراح هندی قرار است به طور رایگان خانم ایمان احمد عبد العاطی (Eman Ahmed Abd El Aty) را که حدود 500 کیلوگرم وزن دارد ، عمل کند.

گفتنی است ایمان از نوعی «بیماری انگلی» رنج می برد که موجب ورم دست و پاها می شود. حتی خانواده وی از رئیس جمهور کنونی مصر “ژنرال السیسی” درخواست کمک کرده اند

جراح هندی در گفتگو با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که این زن، همانند دیگی از بیماری هاست و باید فورا جراحی شود. وی افزود: خواهرش گفت که او 25 سال است که از اتاقش خارج نشده است و من با خودم فکر کردم ، خدای من، من باید به او کمک کنم. من این کار را، بدون هیچ مشکلی، به طور رایگان انجام می دهم .

ایمان احمد عبد العاطی 36 ساله قرار است هفته آینده با هواپیما به بمبئی سفر کند. وزیر امور خارجه هند شخصا برای اعطای ویزا به وی اقدام خواهد کرد. به گفته خانواده ایمان ، وی به بیماری داء الفیل -سندرمی که موجب تورم در بخش های مختلف بدن می شود- مبتلا شده است.

چاق ترین زن دنیا

پس از عمل جراحی ، وی باید برای گذراندن دوران نقاهت دو ماه در هند بماند و پس از آن می تواند به مصر بازگردد. جراحی کاهش وزن در هند هر روز رایج تر از قبل است. در این کشور اضافه وزن، خصوصا در مناطق شهری، رو به افزایش است. هند یکی از مقاصد کلیدی گردشگری پزشکی به شمار می رود زیرا خدمات پزشکی کشورهای غربی را با همان کیفیت و با قیمتی بسیار پایین تر به بیماران ارائه می کند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار