قیمت دلار، یورو، پوند و سایر ارزها امروز شنبه 24 آذرماه 97\

قیمت دلار، یورو، پوند و سایر ارزها امروز شنبه 24 آذرماه 97

  • کد خبر: 215255
  • چاپ
  • انتشار: 24 آذر 1397 - 08:40

استنادنیوز؛ قیمت دلار امروز در بازار آزاد دلار ۱۰٫۳۳۰ تومان  داد و ستد می شود.

 

قیمت دلار در صرافی ملی

در صرافی ملی دلار ۱۰٫۱۰۰ تومان به فروش می رسد و تا سقف ۲۲۰۰ دلار ارائه می شود , همچنین با قیمت ۱۰٫۰۵۰تومان از مردم خریداری می شود. قیمت خرید یورو نیز در صرافی های دولتی ۱۲ هزار تومان و فروش ۱۲٫۱۰۰ تومان اعلام شده است.

قیمت خرید دلار توسط بانک ها

امروز بانک های عامل قیمت دلار را ۱۰ هزار و ۹ تومان و یک ریال ، قیمت یورو را ۱۱ هزار و ۳۴۰ تومان و ۷ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۲ هزار ۵۲۴ تومان و ۶ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده اند.

۵ صرافی دولتی در خیابان فردوسی و با داشتن کارت ملی ،کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند.

 

قیمت انواع ارز در بازار ایران

قیمت دلار : ۱۰.۳۳۰ تومان

قیمت یورو : ۱۲٫۳۰۰ تومان

قیمت پوند انگلستان: ۱۳٫۵۰۰ تومان

قیمت دلار کانادا : ۸٫۱۰۰ تومان

قیمت دلار استرالیا : ۷٫۸۰۰ تومان

قیمت فرانک سوییس : ۱۰٫۸۵۰ تومان

قیمت یوان چین : ۱۵۷۰ تومان

قیمت درهم امارات : ۲۹۴۰ تومان

قیمت لیر ترکیه : ۲۰۵۰ تومان

قیمت ارز مسافرتی امروز:

شعب منتخب بانک های ملی، تجارت، ملت، سامان و پارسیان که مسئولیت فروش ارز مسافرتی به مردم را برعهده دارند، روزانه بعد از دریافت نرخ ارز از سوی بانک مرکزی توزیع ارز به مسافران را آغاز می کنند.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۱ هزار و ۶۷۲ تومان و ۶ ریال می فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان می رسد. نرخ امروز نسبت به روز گذشته با کاهش ۸۷۶ تومانی همراه بوده است.

قیمت انواع ارز دولتی امروز 

یورو در مرکز مبادلات ارزی با کاهش قیمت نسبت به دیروز ۴۷۵۶ تومان،‌ قیمت درهم امارات ۱۱۴۳ تومان و قیمت پوند انگلیس نیز ۵۲۵۳ تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارزهای دولتی فروخته می‌شود.

در معاملات امروز مرکز مبادلات ارزی هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۳۰۲ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۶۲۵ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۹۰۱ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۷۳ ریال، روپیه هند ۵۸۴ ریال، درهم اماراتمتحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۷ هزار و ۹۵۴ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۰ هزار و ۵۲ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۷ هزار و ۱۲ ریال، دلار هنگ‌کنگ ۵ هزار و ۳۷۴ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۲ ریال و دلار کانادا ۳۱ هزار و ۳۹۵ ریال قیمت خورد



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار