یوسف نژاد؛ مدیران ضعیف در مازندران جای خودشان را به جوانان بدهند\

یوسف نژاد؛ مدیران ضعیف در مازندران جای خودشان را به جوانان بدهند

  • کد خبر: 215258
  • چاپ
  • انتشار: 24 آذر 1397 - 14:04

استنادنیوز؛ عضو هیأت رئيسه مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه مدیران ضعیف جای خودشان را به جوانان بدهند، گفت: در حال حاضر به مدیر قوی،‌ مطلع و استراتژیست احتیاج داریم.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد  در جلسه شورای اداری استان مازندران خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی با همدیگر شد و اظهار کرد: برای گازرسانی در دودانگه، چهاردانگه و میاندورود بین شرکت راه و حمل و نقل نگهداری راه‌ها اختلاف‌نظر وجود داشته است که به سرانجام نرسیده است.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره انتصاب‌های که قرار است استاندار انجام دهد، افزود: استاندار قول بدهد که شایسته‌سالاری را مبنا قرار داده و سفارش‌پذیری را از برنامه کاری خودش حذف کند.

وی با اعلام اینکه مدیران ضعیف جای خودشان را به جوانان بدهند، تصریح کرد: در حال حاضر به مدیر قوی،‌ مطلع و استراتژیست احتیاج داریم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان ظرفیت‌های بسیاری مناسبی در بخش کشاورزی و تجارت خارجی دارد، اضافه کرد: در گذشته از این موضوع استفاده نشده است و انتظار داریم که از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

یوسف‌نژاد با اعلام اینکه مازندران که یک کلان شهر است،‌گفت: عدالت اجتماعی در استان باید مبنای تصمیم‌گیری و هر شهر متناسب با نیازها باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه استفاده از سرمایه‌های بخش خصوصی مدنظر باشد، اظهار کرد: نسبت به مسائل اجتماعی حساسیت‌هایی در نظر گرفته شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ارتباط با وضعیت بودجه تصریح کرد: توان مملکتی ما در حال حاضر محدود است، در حال حاضر باید طرح اقتصاد مقاومتی، کاهش هزینه و حذف هزینه‌های غیرضروری در دستور کار قرار گیرد، بسیاری از دستگاه‌ها برای امور فرهنگی اعتبار می‌گیرند ولی در سایر امور هزینه می‌کنند.

*ضرورت اظهارنظر در زمانی که منافع استان در خطر است

یوسف‌نژاد با اعلام اینکه ظرفیت مجمع نمایندگان ظرفیت بسیار خوبی برای کمک به دستگاه اجرایی است، افزود: این مجمع باید در کنار دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد، بنده موافق هستم که برخی از مدیران در جایی که منافع استان در خطر است اظهارنظر کند،‌در حوزه محیط زیست حتما باید مجموعه محیط زیست،‌ آب منطقه‌ای و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اظهارنظر کنند این سازمان‌ها مبنای نظرات کارشناسی هستند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار