قیمت دلار،یورو، پوند و دینار امروز یکشنبه 25 آذر ماه 97\

قیمت دلار،یورو، پوند و دینار امروز یکشنبه 25 آذر ماه 97

  • کد خبر: 215263
  • چاپ
  • انتشار: 25 آذر 1397 - 08:06

استنادنیوز؛ قیمت دلار امروز در بازار آزاد دلار ۱۰٫۵۰۰ تومان  داد و ستد می شود.

 

قیمت دلار در صرافی ملی

در صرافی ملی دلار ۱۰۱۸۵ تومان به فروش می رسد و تا سقف ۲۲۰۰ دلار ارائه می شود , همچنین با قیمت ۱۰۱۵۰تومان از مردم خریداری می شود. قیمت خرید یورو نیز در صرافی های دولتی  ۱۱٫۹۵۰ تومان و فروش ۱۲٫۰۵۰ تومان اعلام شده است.

قیمت خرید دلار توسط بانک ها

امروز بانک های عامل قیمت دلار را ۱۰ هزار و ۹۳ تومان و ۳ ریال ، قیمت یورو را ۱۱ هزار و ۴۱۵ تومان و ۷ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۲ هزار ۷۱۴ تومان و ۷ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده اند.

نرخ خرید ارز در بانک‌ها، از زمان اعلام تا هفته گذشته عموما رو به افزایش بوده است؛ به طوری‌که نرخ خرید دلار در شعب ارزی بانک‌ها در ابتدا از ۹۵۰۰ تومان آغاز شد و به بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان نیز رسید، اما از حدود دو هفته پیش بانک‌ها نرخ خرید دلار را کاهش دادند.

قیمت انواع ارز در بازار ایران

قیمت دلار : ۱۰.۵۰۰ تومان

قیمت یورو : ۱۲٫۰۰۰ تومان

قیمت پوند انگلستان: ۱۳٫۳۰۰ تومان

قیمت دلار کانادا : ۸٫۰۰۰ تومان

قیمت دلار استرالیا : ۷٫۵۰۰ تومان

قیمت فرانک سوییس : ۱۰٫۵۵۰ تومان

قیمت یوان چین : ۱۵۲۰ تومان

قیمت درهم امارات : ۲۸۵۰ تومان

قیمت لیر ترکیه : ۱۹۸۰ تومان

قیمت ارز مسافرتی امروز:

شعب منتخب بانک های ملی، تجارت، ملت، سامان و پارسیان که مسئولیت فروش ارز مسافرتی به مردم را برعهده دارند، روزانه بعد از دریافت نرخ ارز از سوی بانک مرکزی توزیع ارز به مسافران را آغاز می کنند.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۱ هزار و ۶۷۲ تومان و ۶ ریال می فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان می رسد.

قیمت انواع ارز دولتی امروز 

یورو در مرکز مبادلات ارزی ۴۷۴۹ تومان،‌ قیمت درهم امارات ۱۱۴۳ تومان و قیمت پوند انگلیس نیز ۵۲۵۳ تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارزهای دولتی فروخته می‌شود.

اخبار طلا، دلار، سکه امروز :

خبر دلار : به گفته فعالان، دلار در کف بازار بدون معامله خاصی به مرز پایین تر رفت و بیشتر لفظ های فروش بین معامله گران رد و بدل می شد.

در حالی که معامله گران از نزول دلار به زیر مرز ۱۰ هزار تومانی خبر می دادند، یکی از بزرگترین صرافی های دولتی نرخ خرید دلار را بر تابلوی خود ۱۰ هزار و ۵۰ تومان درج کرد و نرخ فروش را نیز روی عدد ۱۰ هزار و ۱۰۰ تومان قرار داد.

خبر طلا : قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات دیروز با ۰٫۲۴ درصد کاهش به ۱۲۳۹ دلار و ۲ سنت رسید. در اوایل جلسه دیروز قیمت فلز زرد به پایین ترین رقم از ۴ دسامبر یعنی ۱۲۳۲ دلار و ۳۹ سنت رسید. قیمت طلا در این هفته حدود ۰٫۸ درصد کاهش یافت. قیمت طلا ی آمریکا هم در پایان معاملات روز جمعه ۰٫۴۸ درصد افت داشت و به ۱۲۴۱ دلار و ۴۰ سنت رسید.

سوکی کوپر، تحلیلگر بازار فلزات گرانبها در بانک استاندارد چارترد در این باره گفت: «تقویت دلار بر تمام بازارها تاثیرگذار بوده است. عامل اصلی تحولات قیمتی در روزهای آینده انتظارات بازارها از موضع فدرال رزرو خواهد بود.»

بازارها در انتظار نشست کمیته بازار آزاد فدرال رزرو آمریکا در روزهای ۱۸ و ۱۹ دسامبر هستند که احتمالا در طی آن نرخ بهره افزایش خواهد یافت. اما تمرکز اصلی روی چشم انداز افزایش نرخ بهره در سال ۲۰۱۹ خواهد بود.

رونان مانلی، تحلیلگر فلزات گرانبها گفت: «با توجه به در پیش بودن نشست فدرال رزرو در هفته آینده، هرگونه افزایش قیمت طلا در نتیجه تقویت ارزش دلار خنثی خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار