راه‌اندازی ۴۰ کتابخانه در مساجد مازندران\
  • به‌مناسبت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام می شود:

راه‌اندازی ۴۰ کتابخانه در مساجد مازندران

  • کد خبر: 215282
  • چاپ
  • انتشار: 26 آذر 1397 - 14:31

استنادنیوز؛حجت الاسلام علیخانی از راه اندازی ۴۰ کتابخانه به‌مناسبت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مساجد مازندران خبر داد

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت الاسلام محمود علیخانی، سرپرست ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران در نخستین جلسه هماهنگی کارگروه مساجد و اماکن متبرکه ویژه گرامیداشت ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی که در اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران برگزار شد، گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه مسائل فرهنگی و ارزش های اسلامی بوده است. 

وی با تاکید بر اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف باید برای نسل سوم و چهارم انقلاب تبیین شود، افزود: دستاوردهای انقلاب باید در طول سال و با عملکرد مناسب مسئولان به مردم معرفی شود اما دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان این دستاوردها است.
سرپرست ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با اشاره به اینکه طی سالهای اخیر انقلاب اسلامی به جهان صادر شد و بسیاری از ملت ها از آرمان های انقلاب اسلامی پیروی می کنند، تصریح کرد: بسیاری از ملت های دنیا دیگر خواهان نظام های سلطنتی نیستند و مانند جمهوری اسلامی به دنبال ایجاد دولتی مردم‌سالار و نظامی بر پایه دموکراسی هستند.
حجت الاسلام علیخانی با بیان اینکه نسل جدید مانند نسل اول انقلاب پرتلاش و انقلابی هستند، اضافه کرد: باید به نسل جوان جامعه بیشتر توجه و در بسیاری از مسائل از دانش و نیروی جوانی آنها بهره گیری شود.
وی با اشاره به برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در مازندران در دهه فجر امسال، خاطرنشان کرد: در دهه فجر و به برکت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۰ کتابخانه در مساجد مازندران راه اندازی می شود و روحانیون و اعضای کتابخانه ها به معرفی کتاب در مساجد می پردازند.
سرپرست ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران گفت: همزمان با شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) از ۴۰ بانو موثر در مسجد تجلیل می شود



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار