نشست تخصصی مدیران و فرماندهان بسیج گاز مازندران برگزار شد\
  • با حضور فرمانده حوزه بسیج شرکت ملی گاز ایران ؛

نشست تخصصی مدیران و فرماندهان بسیج گاز مازندران برگزار شد

  • کد خبر: 215293
  • چاپ
  • انتشار: 26 آذر 1397 - 15:46

استنادنیوز؛نشست تخصصی مدیران ، رؤسا و فرماندهان بسیج شرکت گاز استان مازندران با حضور فرمانده حوزه بسیج شرکت ملی گاز ایران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران ، "یدا... رحمانی" فرمانده حوزه بسیج شرکت ملی گاز ایران در این نشست گفت: اثرات نقش‌آفرینی بسیج در بحران‌های مختلف نشان از قابلیت‌های مختلف نیروهای بسیجی دارد و تلاش ما بر این است که با آموزش‌های تخصصی، آمادگی نیروها را برای مقابله با شرایط بحران افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: صنعت گاز یک صنعت در خدمت مردم است و بسیج بازوی توانمند مدیریت است.

رحمانی با اذعان به این مطلب که «حاکمیت تفکر بسیجی و نقش مهم بسیج گاز مازندران در کمک به مدیریت بحران های مختلف بسیار ملموس است»، ادامه داد: در بحران های مختلف، بسیج گاز مازندران،قابلیت بسیج را از حالت بالقوه به بالفعل تبدیل کرد و اثرات نقش آفرینی بسیج را در بحران های مختلف نشان داد که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت بسیج در پایش مصرف ادارات در سال 95 اظهار کرد: می توان از این پتانسیل بالا برای نهادینه کردن فرهنگ مصرف بهینه گاز طبیعی در بین مشترکین بهره برد.

در این نشست " جعفر احمدپور " مدیر عامل شرکت گاز مازندران ، به نقش مهم برنامه ریزی، همدلی و کار گروهی سازمان تاکید کرد و افزود: اگر خود را باور داشته باشیم و در راستای یک برنامه مشخص با اهداف معین حرکت کنیم بدون تردید حتی در سخت ترین شرایط نیز موفق خواهیم بود.

وی گفت: بسیج شجره طیبه است و در سال های پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس به شکل بسیار مناسبی از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کرد و بعد از آن نیز در عرصه های مختلف عملکرد درخشان و قابل دفاعی داشته است.

احمدپور هماهنگی بین نیروها در جهت خدمت به مردم را از اولویت های اهداف بسیج برشمرد و تصریح داشت : بسیجی پیوسته باید آموزش ببیند و خود را مجهز به اطلاعات فنی نماید و این آموخته های علمی ـ فرهنگی و عقیدتی را در سطح دیگری از آموزش انتقال دهند تا بتوانند مشاوره های خوبی برای مشترکان گاز طبیعی باشند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار