نمایندگان مجلس باید در مواجهه با مردم از همه خاضع تر باشند\
  • حسین نیازآذری؛

نمایندگان مجلس باید در مواجهه با مردم از همه خاضع تر باشند

  • کد خبر: 215309
  • چاپ
  • انتشار: 30 آذر 1397 - 18:32

استنادنیوز؛ حسین نیازآذری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان درمواجهه با مردم از همه خاضع تر باشند و دراجرای قانون و مقررات الگو شوند.

به گزارش استناد، عضو مجمع نمایندگان استان مازندران با تقبیح هرگونه رفتاری که موجب تنش اجتماعی در جامعه می گردد خواستار تمرین و ترویج مهربانی و اخلاق خوش در بین آحاد مسوولین شد.
نماینده مردم بابل باتاکید اینکه ما خادم مردم هستیم اظهار امیدواری کرد فشارکاری یا قدرت سازمانی نباید موجب بروز رفتار نسنجیده از سوی نمایندگان یا سایر مسوولین گردد وافزود: در شرایطی که مردم در شرایط سخت اقتصادی ومعیشتی هستند وبیکاری ومشکلات اجتماعی وزیستی گریبان گیر نظام شده است مسوولین قوای مختلف نباید درگیر حواشی و رفتار مشغله ساز بشوند.
عضومجمع نمایندگان مازندران در خانه ملت، مردم و مسوولین را به هوشیاری و صمیمیت و گذشت دعوت کرد و خاطرنشان ساخت : عده ای بدنبال درگیر کردن و فاصله انداختن مردم با مسوولین می باشند و این مسوولین هستن که باید با سعه صدر پاسخگوی مشکلات مردم و رسیدگی به مطالبات آنان باشند.
نماینده بابل بابیان اینکه قدرت نمایندگان باید در جهت تامین رفاه و مطالبات مردم استفاده شود تاکید کرد:ادبیات  نمایندگان همواره باید معطوف به مهر و محبت ، صلح و دوستی و مدارا باشد.
نیازآذری مهرورزی و اخلاق خوش را مانع برخورد و تذکر به متخلفان و قانون گریزان ندانست و تاکید کرد برخورد با متخلف باید از طریق مرجع قانونی ذیصلاح صورت بگیرد.
عضوهیات رییسه کمیسیون عمران مجلس با ابراز تاسف از برخی رفتارهای حاشیه ساز تصریح کرد: صاحبان قدرت ازهر قشر ولباسی و رده ای که هستند نیاز مبرم به خودسازی و مراقبت ، نظارت و خودانتقادی دارند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار