گل و گیاه از محصولات استراتژیک استان است/تشخیص ضرورت واردات گل و گیاه با اتحادیه‌ها باشد\

گل و گیاه از محصولات استراتژیک استان است/تشخیص ضرورت واردات گل و گیاه با اتحادیه‌ها باشد

  • کد خبر: 215325
  • چاپ
  • انتشار: 01 دی 1397 - 22:26

استنادنیوز؛رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: ضرورت واردات گل و گیاه را باید اتحادیه‌ها تشخیص دهند چراکه صادرات این محصول در استان درآمدزا و تحول‌آور برای تولیدکنندگان است.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، عزیزاله شهیدی‌فر در دیدار با اعضای اتحادیه تعاونی گل و گیاه با بیان اینکه جهاد کشاورزی تولید گل و گیاه را به عنوان یک محصول استراتژیک، اقتصادی و اشتغال‌زا می‌داند، گفت: گل و گیاه را جزء چند محصول نخست در بخش کشاورزی می‌دانیم.

وی ادامه داد: تولید و صادرات گل و گیاه برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و در این راستا باید در توسعه کمی و کیفی این محصول گام‌های مثبتی برداریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه مشکلات متعددی در تولید گل و گیاه وجود دارد که باید با برگزاری جلسات کارشناسی در رفع آن تلاش کنیم، گفت: این استان به دلیل شرایط خاصی که دارد باید در تصمیماتی که برای تولید گل و گیاه اتخاذ می‌شود به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که به منافع تولیدکنندگان منجر شود.

این مسؤول با بیان اینکه واردات گل و گیاه باید کنترل شده باشد، افزود: ضرورت واردات گل و گیاه را باید اتحادیه‌ها تشخیص دهند چراکه صادرات این محصول در استان درآمدزا و تحول‌آور برای تولیدکنندگان است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار