توانمندسازی مددجویان یکی از اهداف اصلی کمیته امداد\

توانمندسازی مددجویان یکی از اهداف اصلی کمیته امداد

  • کد خبر: 215328
  • چاپ
  • انتشار: 01 دی 1397 - 22:45

استنادنیوز؛بیشتر افراد توانمند شده فرهنگی، زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح اشتغال هستند وبا تلاش کمیته امداد مازندران، بسیاری از مددجویان خودکفا شده و از چتر حمایتی امداد خارج شدند.

 رضا نوروزی، مدیر کل کمیته امداد مازندران در نخستین مرحله جشن توانمند سازی فکری، فرهنگی و اجتماعی مددجویان شرق مازندران گفت:کمیته امداد اولین نهادی است که با هدف رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان ایجاد شد.

وی با بیان اینکه در این نهاد مقدس افتخار خدمت رسانی به بهترین بندگان خدا نصیبمان شد ، تصریح کرد: توانمند سازی مددجویان یکی از اهداف اصلی این نهاد است.

نوروزی با اشاره به برگزاری نخستین مرحله جشن توانمند سازی فرهنگی مددجویان افزود:بسیاری از افرادی که امروز به توانمند سازی فرهنگی رسیدند با خودباوری و تلاش به این مهم دست یافتند.

وی تصریح کرد: بیشتر افراد توانمند شده فرهنگی، زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح اشتغال هستند که با تلاش کمیته امداد بسیاری از مددجویان خودکفا شده و از چتر حمایتی امداد خارج شدند.

گفتنی است نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی نیز در جشن توانمند سازی فرهنگی مددجویان کمیته امداد مازندران گفت: کمیته امداد ساختار بسیار مناسب برای کمک به محرومین در سراسر کشور است.

شاعری با بیان اینکه در کمیته امداد اقدامات مطلوبی برای خدمت رسانی به مددجویان انجام شد، افزود:این نهاد در ایجاد طرح های اشتغال برای مددجویان تحت حمایت موفق عمل کرده است.

یاد آور می شود:نخستین مرحله جشن توانمندسازی فکری،فرهنگی و اجتماعی مددجویان تحت حمایت شرق مازندران با شعار «چهل سال کرامت خانواده»با حضور ۲۵۰مددجو ، مسئولان استانی و شهرستانی در بهشهر برگزار و در پایان این مراسم از افراد توانمند شده با اهدا لوح تندیس تقدیر شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار