50 درصد مشکلات کشور ضعف در مدیریت است/ورود سرمایه گذاران برای فعال کردن گردشگری بندر فریدونکنار\
  • نانواکناری با حضور در دفتر استناد مطرح کرد؛

50 درصد مشکلات کشور ضعف در مدیریت است/ورود سرمایه گذاران برای فعال کردن گردشگری بندر فریدونکنار

  • کد خبر: 215336
  • چاپ
  • انتشار: 02 دی 1397 - 11:50

استنادنیوز؛ ولی اله نانواکناری بااشاره به اینکه 50 درصد مشکلات کشور ضعف در مدیریت است، گفت: 15 هکتار از مساحت داخل بندرفریدونکنار به سایت گردشگری اختصاص یافت.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر استنادنیوز در گفت و گویی بیان داشت؛ بندر فریدونکنار از بنادر بسیار زیبا و در بهترین نقطه دریای مازندران ودر جهت امکان دسترسی بهترین نقطه راه ارتباطی برای انتقال کالا دردریای مازندران است.

وی افزود؛ از سال 86 این بندر به بخش خصوصی واگذار شده است و ما نتوانستیم از این امکان به دست آمده خوب بهره برداری کنیم.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: خود بندر از امکانات خوبی برخوردار است بهترین محزن ذخیره سوخت را دراستان دارد، سیلوی 30 هزار تنی در آنجا دایر و قابل بهره برداری است و سوله های بسیار خوبی در داخل بندر ایجاد شده و کشتی های که پهلو می گیرند می توانند از این امکانات استفاده کنند.

نانواکناری بیان داشت: متاسفانه بندر فریدونکنار به ظرفیت اسمی خود نرسیده است و ما تاکنون توانستیم از ظرفیت 20 درصد بندر استفاده کنیم، جلسات مختلفی با وزیر راه داشته ایم تا بتوانیم از ظرفیت های این بندر بهتر استفاده شود.

وی گفت: معضلی که فعلا در این بندر وجود دارد بحث لایروبی خود بندر است که نبود لایروب در بندر تا بتواند آبخورش را ایجاد کند و کشتی ها بتوانند پهلو بگیرند.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران گفت: 15 هکتار از مساحت داخل بندر به سایت گردشگری اختصاص یافت و حدود 500 متر از ساحل بندر دست نخورده برای استفاده گردشگران در اختیار این 15 هکتار زمین است و در حال رایزنی با سرمایه گذارها هستم تا بحث گردشگری بندر فریدونکنار را فعال کنیم .

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور بیان داشت: مشکلات اقتصادی وجود دارد تورم وجود دارد مسئولین موظفند در جهت حل این مشکل اقدام کنند.

وی گفت:مسئولین بجای اینکه مشکل را حل کنند این موضوع را برای مردم مطرح می کنند و انتظار دارند مردم مشکل را حل کنند .

نانواکناری افزود:این تضاد در موضوع جای سوال است ، از رئیس جمهور گرفته تا وزرا و نمایندگان مجلس باید روی این موضوع کار کنند ، من معتقدم مشکلاتی از این مسائل، مربوط به مدیریتی است که در سطح کلان است در این میان تحریم ها و نقش بیگانگان مزیت بر علت می شود تا این مشکلات همچنان در کشور وجود داشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: معتقدم اگر مسئولین دولت ، مجلس و دستگاه قضایی در جهت رفع این موضوع تلاش بکنند و مشکل را طوری حل بکنند که تحریم ها و فشارهای دشمنان بی تاثیر و یا کم تاثیر شود .

نانواکناری با اشاره به اینکه 50 در صد مشکلات کشور ضعف در مدیریت است، گفت: با مدیریت این 50 درصد می توان اقدامات دشمنان را خنثی کرد.

وی افزود؛ مثلا اگر ما ورود کنیم و با رانت خواری و رشوه خواری در کشور برخورد شود و با مردم با صداقت صحبت کنیم کلی از مشکلات کاسته می شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: موسسات مالی چقدر در مسائل مالی کشور مشکل ایجاد کرده است و باعث نارضایتی مردم شده است؟

نانواکناری گفت:در حوزه انتخاباتی که با مردم صحبت می کنیم مراجعاتی هست که مردم می گویند 50 میلیون پول و سرمایه خود را در این موسسات گذاشتند ولی پول انها برگشت داده نمی شود، از آن طرف رئیس جمهور می گوید زیر یک میلیارد طلب مردم از موسسات پرداخت شده و همه مشکلات حل و فصل شد .

باید مسئول بانک مرکزی رابه اشد مجازات رساند

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: بابت این موضوع بارها با بانک مرکزی صحبت کردم ولی مشکل همچنان باقی است و اینها مصادیق بارز ضعف مدیریتی می باشد .

نانواکناری گفت: چطور بک موسسه مالی و اعتباری در کشورآزادانه فعالیت کند و بانک مرکزی بگوید به ما ارتباطی ندارد ، باید مسئول بانک مرکزی رابه اشد مجازات رساند که زبانش را با این الفاظ قانع کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: چقدر ضرر به کشور زدند چقدر بی اعتمادی برای مردم ایجاد کردند اگر 50 درصد مدیریت درست در کشور می داشتیم دیگر کار به اینجا نمی کشید که یک پروژه مثلا کمربندی فریدونکنار بعد زا 20 سال هنوز مونده و مردم بگویند چرا انجام نمی شود و حق با مردم است .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار