برگزاری جشنواره شعر ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در مازندران\
  • مسئول بسیج هنرمندان سپاه کربلای مازندران خبر داد:

برگزاری جشنواره شعر ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در مازندران

  • کد خبر: 215352
  • چاپ
  • انتشار: 03 دی 1397 - 17:29

استنادنیوز؛مسئول بسیج هنرمندان سپاه کربلای مازندران با تاکید بر توجه ویژه به جوانان انقلابی گفت: جشنواره شعر ۴۰ سالگی انقلاب در مازندران برگزار می‌شود. 

حمید رضا هراسانی  اظهار داشت: هنرمندان انقلابی زیادی در استان فعالیت می‌کنند که سازمان بسیج هنرمندان مانند اقشار دیگر بسیج، هنرمندان انقلابی را شناسایی و جهت توانمندسازی آنان در راستای انقلاب و نظام گام برمی‌دارد.

وی افزود: مازندران 110 شهید هنرمند تقدیم انقلاب کرد و شهید شاخص هنرمند امسال شهید عبدالله اپرناک هنرمند فیلم‌ساز اهل آمل بوده که یادواره شهدای هنرمند در متل بانک بابلسر برگزار شد.

هراسانی گفت: تابستان امسال 87 اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم ارسال شد که 37 اثر به مرحله پایانی راه یافت و 15 نفر اول تا سوم در رشته‌های بازیگر، کارگردان، پژوهش، مستند برگزیده تجلیل شدند.

وی بیان کرد: دربخش جشنواره هنرهای تجسمی نیز در چهار رشته نقاشی، طراحی، پوستر و کاریکاتور برگزار و 378 اثر به دبیرخانه ارسال شد که 47 اثر به مرحله پایانی راه یافت و در هفت شهرستان نیز نمایشگاه دایر شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: جامعه هدف ما هشت هزار و 800 نفر بوده که تاکنون بیش از پنج هزار نفر از قشر هنرمندان جذب سازمان هنرمندان شدند و کلاس‌های مختلف رشد، آگاهی و شکوفایی بخش هنری حمایت می‌شود.

هراسانی افزود: دشمنان تلاش دارند جشن 40 سالگی انقلاب برگزار نشود اما مردم آگاه و بسیجیان با بصیرت این جشن را باشکوه‌تر از گذشته برگزار می‌کنند و در دهه بصیرت نیز نهضت روشنگری با حضور مربیان حلقه صالحین در شهرهای استان برگزار می‌شود.

وی گفت: در جشن 40 سالگی انقلاب تئاتر خیابانی در40 میدان شهرستان‌های استان برگزار می‌شود و جشنواره شعر استان برگزار می‌شود که شاعران بسیجی می‌توانند آثار خود را تا پایان دی ماه اشعار خود در زمینه پیام و دستاوردهای انقلاب به سازمان بسیج هنرمندان ارسال کنند که اختتامیه این جشنواره در دهه فجر برگزار و به آثاربرتر جوایز اهدا می‌شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار