کمک 15 میلیاردی خیرین نکا برای محرومیت زدایی شهرستان\
  • جانشین فرماندهی سپاه کربلا خبر داد:

کمک 15 میلیاردی خیرین نکا برای محرومیت زدایی شهرستان

  • کد خبر: 215370
  • چاپ
  • انتشار: 04 دی 1397 - 19:32

استنادنیوز؛سرهنگ محمدرضایی درهمایش مجمع خیرین شهرستان نکا، ازکمک ۱۵میلیارد تومانی خیرین مازندران در حوزه محرومیت زدایی مازندران خبر داد .


به گزارش استنادنیوز به نقل از خبرگزاری بسیج مازندران، جانشین فرماندهی سپاه کربلا درهمایش مجمع خیرین شهرستان نکا، ازکمک ۱۵میلیارد تومانی خیرین مازندران در حوزه محرومیت زدایی مازندران خبر داد .
سرهنگ رضایی روز گذشته درحاشیه برگزاری همایش خیرین محرومیت زدایی درسالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا در گفتگویی با اعلام این مطلب خاطر نشان کرد : طی دو سال گذشته بیش از۵۰۰ واحد مسکن برای محرومین احداث شده است و برای ۲۵۰ نوعروس جهیزیه تامین شد در حوزه خدمات دهی درمان ۳۵۰ فقره و آبرسانی ۱۵مورد مشکلات روستائیان مرتفع شد و برای ۵۰۰ دانش آموز هم بسته های آموزشی تهیه و توزیع شد .
وی جمع کمک های جمع آوری شده از سوی خیرین و نیز خدمات ارائه شده را بیش از ۱۵میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این روند خدمت رسانی ادامه خواهد داشت.
مسئول بسیج سازندگی مازندران نیز در این حاشیه همایش در گفتگو با خبرنگار ما ازساخت ۷۴۶ باب مسکن روستایی در مناطق محروم خبر داد و گفت :برابر تفاهم انجام گرفته با خیرین محترم و کمیته امداد تلاش خواهد شد برای ۷۴۶ مددجوی کمیته امداد و برای ۲۵۰ نفر از محرومینی که تحت حمایت هیچ نهادی نسیتند این واحدهای ساخته و تحویل گردد.
سرهنگ شریعتی گفت : با همت خیرین امسال در دهه فجر ۵۰۰ جهیزیه برای نوعروسان تحویل خواهدشد و بیش از هزار بسته آموزشی در اختیار دانش اموزان مناطق محروم قرار خواهد گرفت .
اوگفت: با هماهنگی انجام شده با اداره کل اب و فضلاب روستایی مسئولیت آبرسانی ۵۰روستا و حل مشکلات اب شرب روستایی را هم جزتعهدات این مجمع اعلام داشت و اظهار امیدواری کرد که این روند خدمت رسانی از سوی همه آحاد جامعه در برابر جنگ اقتصادی که دشمن ایجاد کرده است همانند دوران دفاع مقدس ادامه داشته باشد .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار