مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با مادر شهید غواص، محمدصادق معلمی دیدار کرد\

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با مادر شهید غواص، محمدصادق معلمی دیدار کرد

  • کد خبر: 215373
  • چاپ
  • انتشار: 04 دی 1397 - 19:52

استنادنیوز؛مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران به مناسبت سالروز عملیات کربلای 4 ، با مادر شهید غواص، محمدصادق معلمی در ساری دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، آرزو ولیپور، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با همراهی گروهی از همکاران ستادی، امروز (سه شنبه 97/10/4) به مناسبت سالروز عملیات کربلای 4، با مادر شهید محمدصادق معلمی، یکی از شهدای غواص این عملیات، در ساری دیدار کرد.

وی در این دیدار بیان داشت: تاریخ از رشادت های شهدای گرانقدر حماسه های بی بدیل دفاع مقدس، همچون شهید محمدصادق معلمی با افتخار یاد خواهد کرد؛ این شهدا مردانی بودند که در دامان مادرانی رشد و تکامل یافتند که با فرهنگ حسینی و زینبی عجین گشته بودند، مجاهدانی که دل از دنیا بریده و با جاری ساختن خونشان، ملتی را برای نیل به آرمان های مقدس انقلاب اسلامی به دنبال خود کشانده اند.

ولیپور خطاب به این مادر شهید افزود: خوشا به سعادتتان که توانستید فرزندی تربیت کنید که مردی از مردان خدا و منادی حق طلبی، عزت خواهی، جهاد در راه خدا و ترویج دهنده فرهنگ ایثار و شهادت شدند. شما برای پیمودن راهی پرافتخار که به ظهور منجی عالم بشریت و برقراری قسط و عدل در سراسر گیتی منجر خواهد شد، گام های خود را استوار و محکم برداشته اید و مطمئن باشید که وعده خدا حق است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان با بیان اینکه مادران شهدای گمنام و شهدایی که بازگشت پیکر مطهرشان، سال ها طول کشید، مدت زمانی طولانی را در انتظار فرزند برومندشان به سر بردند و به یقین در این مدت معنای انتظار را بیشتر درک کرده اند، اظهار داشت: امیدواریم خداوند دعای این بزرگواران را در تعجیل حضرت مهدی(عج) به اجابت برساند و چشمان منتظر منتظران را به درک حضورش منور گرداند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار