معمای ۱۹ دی؛ با «نه» مجمع سرنوشت فوتبال ایران چه می‌شود؟\

معمای ۱۹ دی؛ با «نه» مجمع سرنوشت فوتبال ایران چه می‌شود؟

  • کد خبر: 215377
  • چاپ
  • انتشار: 05 دی 1397 - 09:33

استنادنیوز؛ مجمع عمومی فدراسیون فوتبال روز ۱۹ دی ماه برگزار می‌شود و مهم‌ترین اتفاق معماگونه این مجمع استعفای احتمالی اعضای بازنشسته هیات رئیسه است که حتی ممکن است با پاسخ منفی مجمع به این استعفا مواجه شود.

معمای ۱۹ دی؛  با «نه» مجمع سرنوشت فوتبال ایران چه می‌شود؟

 در حالیکه تب فوتبال و هیجان فوتبال در جامعه رفته رفته تند می‌شود اما دی‌ماه برای خانواده فوتبال حساسیت ویژه دیگری را هم دارد.  برگزاری جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال که روز ۱۹ دی برگزار می‌شود حساسیت‌های زیادی دارد. اگرچه در دستور جلسه این مجمع خبری از بحث تعیین تکلیف برای اعضای هیات رئیسه بازنشسته فدراسیون فوتبال نیست اما خیلی‌ها گمانه زنی می‌کنند که در این جلسه وضعیت اعضای هیات رئیسه بازنشسته مشخص خواهد شد.

یکی از مدیران قدیمی فوتبال که دستی بر آتش دارد در مورد برگزاری این جلسه به فارس گفت: احتمال دارد که اعضای بازنشسته هیات رئیسه فدراسیون فوتبال استعفای خود را تقدیم مجمع کنند. اگر مجمع این استعفا را بپذیرد که مشکلی وجود ندارد اما معمای بزرگ زمانی است که مجمع با استعفای اعضای بازنشسته خود مخالفت کند! در آنصورت اعضای بازنشسته هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بدون هیچ مشکلی می‌توانند به کار و فعالیت خود ادامه بدهند و فیفا هم از آنها حمایت خواهد کرد. زیرا اگر این اعضای مستعفی که استعفایشان مورد تایید قرار نگرفته تغییر کند بدون تعارف فوتبال ایران تعلیق خواهد شد!

اگر هم هر فردی بگوید اتفاقی برای فوتبال ایران رخ نمی‌دهد حرف درستی نزده است. زیرا در گذشته هم داریوش مصطفوی به آقای علی آبادی گفت فیفا هیچ کاری نمی‌تواند بکند اما همه دیدند که فوتبال ایران تعلیق شد.

به هر حال مجمع عمومی فدراسیون فوتبال شاید برای بسیاری از اهالی فوتبال و حتی مدیران ارشد ورزش کشور مهیج‌تر از بازی تیم ملی با ویتنام و یمن در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا باشد



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار