اجرای طرح ملی بشارت ۱۴۵۲ با هدف تربیت حافظان قرآن کریم و مبلغان فرهنگ قرآن\
  • مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران اظهار کرد:

اجرای طرح ملی بشارت ۱۴۵۲ با هدف تربیت حافظان قرآن کریم و مبلغان فرهنگ قرآن

  • کد خبر: 215385
  • چاپ
  • انتشار: 06 دی 1397 - 13:06

استنادنیوز؛حجت الاسلام حیدری گفت: خروجی طرح ملی بشارت باید تربیت حافظان قرآن کریم و مبلغان فرهنگ قرآنی باشد.

به گزارش استنادنیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران در جلسه هماهنگی طرح ملی بشارت ۱۴۵۲ که با حضور نهادهای فرهنگی استان در اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران برگزار شد، گفت: فعالیت های قرآنی در کشور و به خصوص در استان مازندران از اهمیت بسیار بالایی برخودار است که باید مورد توجه همه نهادها و سازمان های فرهنگی قرار گیرد.
وی با بیان اینکه جلسات قرآنی باید خروجی داشته و بر جامعه اثرگذار باشد، افزود: طرح ملی بشارت یکی از برنامه های شاخص قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه می باشد که با مشارکت و همکاری بیش از ۲۰ نهاد و سازمان فرهنگی اجرا می شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بر برنامه ریزی و اجرای هدفمند طرح ملی بشارت ۱۴۵۲ در استان تاکید کرد و ادامه داد: فرهنگ سازی و تبلیغات محیطی، فضای مجازی و رسانه‌ای شدن طرح ملی بشارت در استان مازندران در حال اجراست.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به حماسه ۹ دی اشاره کرد و گفت: ۹ دی روز بصیرت و وفاداری ملت ایران اسلامی به کشور است و ملت ایران در این روز نشان دادند که فتنه‌گران هیچ جایگاهی نزد آنها ندارند.
حجت الاسلام حیدری با اشاره به اینکه فتنه سال ۸۸ نقاب از چهره برخی افراد برداشت، تصریح کرد: در فتنه ۸۸ آشوبگران اصل جمهوری اسلامی و مقدسات را مورد هدف قرار دادند و به قرآن کریم نیز اهانت کردند.
وی در پایان گفت: خروجی طرح ملی بشارت باید تربیت حافظان قرآن کریم و مبلغان فرهنگ قرآنی باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار