بهترین راه ترویج فرهنگ وقف را اجرای امینانه نیت واقف است\

بهترین راه ترویج فرهنگ وقف را اجرای امینانه نیت واقف است

  • کد خبر: 215408
  • چاپ
  • انتشار: 08 دی 1397 - 21:59

استنادنیوز؛مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در نشست با مدیرکل صدا وسیمای استان اظهار کرد: بهترین راه ترویج فرهنگ وقف را اجرای امینانه نیت واقف است 

به گزارش استنادنیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در نشست با مدیرکل صدا وسیمای استان با بیان اینکه وقف و موقوفات باید بیشتر از گذشته به جامعه معرفی شود و این مسئله با کمک رسانه ها محقق می شود، گفت: ارتباط رسانه ها با اوقاف در راستای ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف مناسب است اما انتظار می رود این ارتباط‌ها افزایش پیدا کند و سمت و سوی گزارش های تبلیغی به سمت وقف های جدید متناسب با نیازهای روز جامعه باشد.
حیدری با بیان اینکه موقوفات مازندران مظلوم واقع شده است، اظهار کرد: استان مازندران از لحاظ دارا بودن موقوفات جزو استانهای برتر کشور است و انتظار می رود به این موقوفات بیشتر توجه شود.
وی با اشاره به اینکه اوقاف پروژه های عمرانی موقوفات و بقاع متبرکه متعددی در استان مازندران را اجرایی می کند و در دست دارد، افزود: بیش از ۱۳۰ پروژه عمرانی بقاع متبرکه در مازندران در حال اجراست.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بهترین راه ترویج فرهنگ وقف را اجرای امینانه نیت واقف دانست و بیان کرد: اجرای امینانه نیت واقف در مازندران بصورت زمان بندی مناسب صورت می گیرد که امسال عواید موقوفه دکتر علی نقی کنی و موقوفه محدباقر تاجر ساروی اجرای نیت شد.
حیدری خاطرنشان کرد: اجرای امینانه نیت واقف حتی در روستاهای دور افتاده استان مازندران صورت می گیرد که بعنوان مثال در روستاهای دورافتاده کیاسر و بخش های چهاردانگه و دودانگه ساری سبد کالا بین نیازمندان توزیع شده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار