آقای لاریجانی، شما هرطور که بخواهید رای گیری می کنید ولی به من اجازه 5 دقیقه صحبت نمی دهید\
  • کواکبیان در جلسه علنی عصر امروز مجلس

آقای لاریجانی، شما هرطور که بخواهید رای گیری می کنید ولی به من اجازه 5 دقیقه صحبت نمی دهید

  • کد خبر: 21541
  • چاپ
  • انتشار: 28 آذر 1395 - 18:36

شما را به خدا لااقل در لابلای مواد لایحه برنامه ششم آنهایی را که اجرایی نیست و با سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری منافات دارد، حذف یا اصلاح کنید.

به گزارش استناد نیوز به نقل از تسنیم، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه 28 آذر) مجلس در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه ششم توسعه کشور در تذکری خطاب به رئیس مجلس گفت: بحث من با شما مربوط به 3 ماه پیش بود که به لقب پروفسوری نائل آمدم.

 

وی افزود: من در همان زمان گفتم، دولت و مجلس با هم بنشینند و برنامه‌ای را که قابلیت اجرا داشته باشند، تدوین کنند نه برنامه‌ای که در شان مجلس نباشد اما امروز دولت رسما می‌گوید ما توان اجرای برنامه ششم را نداریم.

کواکبیان با بیان اینکه ما باید در مباحث اولویت‌بندی داشته باشیم، گفت: ما می‌توانیم لایحه برنامه ششم را به کمیسیون تلفیق ارجاع دهیم و در آنجا با بررسیهای بهتر تصمیمات موثری بگیریم.

 

نماینده مردم تهران در مجلس خطاب به لاریجانی گفت: شما 20 دقیقه صبح و 20 دقیقه ظهر غیرعلنی جلسه گذاشتید و با 152 رای کلیات لایحه برنامه ششم را به تصویب رساندید و هر طور که دوست دارید، رای‌گیری می‌کنید اما به من اجازه 5 دقیقه صحبت کردن نمی‌دهید.

وی تصریح کرد: شما را به خدا لااقل در لابلای مواد لایحه برنامه ششم آنهایی را که جرایی نیست و با سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری منافات دارد، حذف یا اصلاح کنید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار