نقش موثر سازمان های تابعه شهرداری در حفظ محیط زیست\
  • سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری تاکید کرد:

نقش موثر سازمان های تابعه شهرداری در حفظ محیط زیست

  • کد خبر: 215415
  • چاپ
  • انتشار: 08 دی 1397 - 22:41

تأکید بر نقش موثر سازمان های تابعه شهرداری در حفظ محیط زیست گفت:با توجه به ماهیت عملکردی این سازمان ، بهبود کیفیت محیط زیست شهری از اهداف بلند مدت سازمانی خواهد بود.

به گزارش استنادنیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت پسماند ؛ عباس رجبی سرپرست این سازمان در نشست با نیک نقش سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری مرکز استان ماهیت عملکردی سازمان متبوع خود را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: بهبود کیفیت محیط زیست شهری از اهداف بلند مدت فعالیت های سازمان مدیریت پسماند خواهد بود.

وی با تأکید بر نقش موثر سازمان های تابعه شهرداری در حفظ محیط زیست گفت: محیط زیست شهری شامل بخش جاندار و بی جان محیط پیرامون یک شهر است و هر یک از ساز مان های تابعه شهرداری مانند سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری، سازمان عمران و بازسازی شهری و دیگر سازمان ها متولی تحقق یکی از ارکان و مولفه های حفظ محیط زیست شهری می باشند.

رجبی با اشاره به الگوی رفتاری مناسب برای حفظ محیط زیست گفت: درراستا ،محیط زیست یک شهر متأثر از رفتار شهروندان آن شهر می باشد و الگوهای رفتاری غالب نقش تعیین کننده ای خواهند داشت و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی با اجرای سلسله اموزش های شهروندی نقش موثری در این امر خواهد داشت.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند خاطر نشان کرد: این سازمان با توجه به ماهیت عملکردی خود در نظر دارد با تغییر در الگوی رفتاری شهروندان در بحث مدیریت پسماند با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری طرح های مختلف و موثری را برنامه ریزی و اجرایی خواهد شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار