خانواده هاي معزز شهدا وايثارگران،با كرامت ترين افراد جامعه هستند\

خانواده هاي معزز شهدا وايثارگران،با كرامت ترين افراد جامعه هستند

  • کد خبر: 215438
  • چاپ
  • انتشار: 11 دی 1397 - 18:40

استنادنیوز؛ مدير كل بنياد مازندران پس از ملاقات عمومي با ايثارگران تنكابن گفت:خانواده هاي معزز شهداو ايثارگران،با كرامت ترين افراد جامعه هستند.


 
به گزارش ايثار واحد مازندران،ديدار عمومي مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران روز سه شنبه يازدهم دي ماه با حضور خانواده هاي معزز شهدا،جانبازان و آزادگان سرافراز شهرستان تنكابن در محل اين بنياد برگزار گرديد.
مدير كل بنياد مازندران پس از ملاقات عمومي با جامعه ايثارگري تنكابن طي گفتگويي خدمت به ايثارگران را يك توفيق بزرگ و موهبت الهي دانست و گفت:بايد در راستاي حل مشكلات خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران با دقت و سنجيده عمل كنيم و اخلاص و انگيزه مضاعف را اساس كار خدمت رساني خود قرار دهيم.
مظلومي صداقت در پاسخگويي را با اهميت و ارزشمند دانست و اظهار داشت:با گشاده روئي و اخلاق نيكو و خوش رفتاري به استقبال خدمت به ايثارگران برويم.
مدير كل بنياد مازندران تصريح كرد:خانواده هاي عزيز شهدا و ايثارگران جزو با كرامت ترين افراد جامعه هستند لذا شايسته است بهترين خدمات،با سرعت عمل بيشتري به آنان ارائه گردد.
مظلومي با بيان اينكه ((تمركز زدايي))مسير خدمت رساني را آسان و رضايت مندي را افزايش مي دهد افزود:يكي از اهداف اصلي ما در برگزاري ملاقات عمومي در شهرستانها اين است كه ايثارگر سريع تر به خدمات دسترسي پيدا كند و مشكلات آنان ظرف مدت كوتاهي رسيدگي گردد.
مدير كل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران گفت:در ملاقات عمومي امروز تنكابن،مهمترين مسائل جامعه هدف اين شهرستان((اشتغال فرزندان،مسكن،حق پرستاري،موضوع امور مربوط به درمان،امور دانشجويي،تسهيلات رفاهي و...))بررسي و مورد پيگيري و رسيدگي قرار گرفت.
گفتني است در ملاقات عمومي امروز كه در تنكابن((از شهرهاي منطقه غرب مازندران ))برگزار گرديد بيش از 60تن از والدين،همسران و فرزندان شهدا،جانبازان و آزادگان شركت داشتند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار