چرا فرماندار نوشهر توجهی به سخنان استاندار نداشت؟/حاشیه‌های جالب ملاقات عمومی استاندار مازندران در نوشهر\

چرا فرماندار نوشهر توجهی به سخنان استاندار نداشت؟/حاشیه‌های جالب ملاقات عمومی استاندار مازندران در نوشهر

  • کد خبر: 215445
  • چاپ
  • انتشار: 12 دی 1397 - 08:25

استنادنیوز؛ در نشست مشترک بررسی مشکلات شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت که با حضور استاندار مازندران، فرمانداران سه شهرستان و تعدادی از مدیران استانی و و شهرستانی به میزبانی فرمانداری نوشهر برگزار شد با حاشیه‌هایی همراه بوده است.

*تذکر استاندار با خودکار

 در این جلسه استاندار مازندران پنج بار خودکار خود را بر روی میز زد و به برخی از مدیران حاضر در جلسه که از دید وی پنهان و مشغول حرف زدن بودند تذکر داد که سکوت و نظم جلسه را رعایت کنند.

*رفتار عجیب فرماندار نوشهر نسبت به نماینده مردم چالوس در پارلمان شهری

در بخشی از این جلسه کاظم پولادی رئیس شورای اسلامی شهر چالوس از استاندار مازندران اجازه گرفت تا بخشی از مشکلات و دغدغه‌های مردم شهرش چالوس را بیان کند که حسین‌زادگان استاندار مازندران از او خواست تا دغدغه‌های مردم چالوس را بیان کند و رئیس شورای اسلامی شهر چالوس نیز با قدردانی از استاندار به ایراد سخن پرداخته بود ولی پس از چند دقیقه در اقدامی عجیب و دور از انتظار، فرماندار نوشهر صحبت‌های نماینده مردم چالوس در پارلمان شهری را قطع کرد و به او گفت که این جلسه مختص نوشهر است و قرار نبود شورا بیاید.

استاندار  مازندران در همین‌جا صحبت‌های فرماندار را قطع کرد و به وی گفت چون من گفتم رئیس شوراها هم بیایند تا حرف‌های خودشان را بزنند و به نتیجه بهتری برسیم، شما هم زنگ بزنید تا آنها (رئیس شورای شهر نوشهر) هم بیایند و حرف‌هایشان را بزنند و این کوتاهی در برنامه‌ریزی بود که بعداً لحاظ می‌شود.

از سویی دیگر این سؤال پیش می‌آید که فرماندار نوشهر در ابتدای جلسه نیز با وجود پیامک روابط عمومی فرمانداری خودش، مبنی بر جلسه شورای اداری سه شهرستان گفت که این جلسه شورای اداری نیست و این جلسه‌ای در حاشیه ملاقات مردمی استاندار برای جمع‌بندی مشکلات است و اصرار صفرنژاد برای خاص بودن این جلسه برای نوشهر بسیار عجیب بود.

این در حالی است که بسیاری از ادارات شهرستان‌های نوشهر و چالوس به صورت واحد بوده و مدیریتی مشترک دارند و اگر این جلسه طبق گفته فرماندار نوشهر، مختص نوشهر بوده است پس چرا از فرمانداران چالوس و کلاردشت برای حضور در این جلسه دعوت به عمل آمده است.

منبع:فارس



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار