ضرورت ترویج فرهنگ کارآفرینی در استان مازندران\
  • مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در کارگاه آموزشی کارآفرینی سازمانی ویژه کارشناسان اشتغال تاکید کرد:

ضرورت ترویج فرهنگ کارآفرینی در استان مازندران

  • کد خبر: 215449
  • چاپ
  • انتشار: 12 دی 1397 - 18:28

استنادنیوز؛ با مشارکت موسسه کار و تأمین اجتماعی، کارگاه آموزشی کارآفرینی سازمانی و  با تدریس دکتر خسروی مدرس مطرح کارآفرینی استان به میزبانی شهرستان نور برگزار شد.

به گزارش استنادنیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل، کامران اصغری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با حضور در این جلسه ط سخنانی اظهار داشت: کارگاههای آموزشی فرصت مناسبی برای افزایش آگاهی کارکنان با هدف ارائه خدمات مطلوب به مردم شریف استان می باشد.

وی ادامه داد: در این اداره کل آموزش های تخصصی نسبت به گذشته چندین برابر شده است.

اصغری با تأکید بر ضرورت توجه به مقوله کارآفرینی افزود: یکی از وظایف مهم تغییر نگرش مردم عزیز از مزد بگیری و پشت میز نشینی به کارآفرینی است تا مردم بتوانند از این فرصت به بهترین نحو استفاده نمایند.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال استان مازندران خاطرنشان کرد: در سالهای اخیر با تاسیس مراکز مشاوره کارآفرینی در سطح استان توجه به این مقوله مهم چندین برابر شده است.

وی ادامه داد: شهرستانها باید نسبت به معرفی افراد واجد شرایط و موثر جهت تاسیس این مراکز اقدامات جدی انجام دهند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در پایان بیان داشت: در تلاش هستیم برای ترویج فرهنگ کارآفرینی در بین فارغ التحصیلان دانشگاهی، اقداماتی فراتر از وظایف سازمانی خود با هدف توسعه استان مازندران انجام دهیم.

رضا عبدی مدیر توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل نیز در این جلسه به بیان مواردی از قبیل: تلاش مجدانه جهت تاسیس مراکز مشاوره، توجه ویژه به طرح نظارت بر تسهیلات مشاغل روستایی، مشاغل خانگی و... اشاره نمود.

گفتنیست آقایان اسلامی و روشن روسای ادارات توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل نیز در این جلسه به ارائه موارد تخصصی حوزه های خود برای کارشناسان پرداخته و انتظارات اداره کل را از ادارات شهرستانی بیان نمودند.

شایان ذکر است دکتر رضا خسروی کارآفرین برتر، عضو کانون کارآفرینان، رییس اولین مرکز رشد خصوصی در کشور و مدرس مطرح کارآفرینی مسائل و مواردی مانند اکوسیستم کارآفرینی، کافه کارآفرینی، دورهمی کارآفرینی، منتورینگ، مراکز مشاوره کارآفرینی و کارآفرینی سازمانی و... را ارائه و تدریس نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل، در پایان این کارگاه آموزشی یکروزه که با مشارکت موسسه کار و تأمین اجتماعی برگزار شد، مدیران و کارشناسان حاضر به ارائه پرسش و پاسخ و بحث درباره مطالب ارائه شده پرداختند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار