برگزاری مراسم گرامیداشت 9 دی در اداره کل بیمه سلامت مازندران\

برگزاری مراسم گرامیداشت 9 دی در اداره کل بیمه سلامت مازندران

  • کد خبر: 215457
  • چاپ
  • انتشار: 12 دی 1397 - 19:51

استنادنیوز؛مراسم بزرگداشت «۹ دی» همزمان در سراسر کشور با حضور جمع کثیری از مسئولین و کارکنان ادارات ستادی و شهرستانی در سالن اجتماعات یادگار امام(ره) این اداره کل برگزار شد 

به گزارش استنادنیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران ، دکتر رسول ظفرمند مدیر کل بیمه سلامت مازندران به مناسبت یوم ا... 9 دی بیان داشت: پیام اصلی مردم در نهم دی، پایبندی همیشگی به ارزش‌های دینی به ویژه عاشورای حسینی ، نفی سلطه زورگویان و زیاده‌خواهان، پیروی از راه امام و شهیدان، اعتقاد راسخ به اصل مترقی ولایت فقیه و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و وفاداری نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

وی افزود: تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است. این تجلی پیش از این نیز در عرصه دفاع مقدس و عرصه های فرهنگ و اقتصاد به ظهور رسیده بود و در 9 دی، بار دیگر در ابعاد سیاسی، اجتماعی متجلی گشت و مردم صبور، مقاوم و هوشیار ایران اسلامی با تمام وجود به نظام اسلامی از عمق جان معتقدند و لحظه ای در دفاع، حمایت و حراست از آن کوتاهی نخواهند کرد.

لازم به ذکر است حجت الاسلام حاجیان، امام جماعت این اداره کل، طی سخنانی در مراسم گرامیداشت یوم ا... 9 دی که با حضور جمع کثیری از مسئولین و کارکنان ادارات ستادی و شهرستانی برگزار شد، بیان داشت: بصیرت و دشمن شناسی از عوامل اصلی و موثر در ماندگاری و پایداری انقلاب اسلامی است. دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تا به امروز با روش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، جنگ و فرهنگی به دنبال ضربه زدن و سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و این راه را در سال‌های آینده دنبال خواهند کرد و بر این اساس ما باید دشمن شناسی را در جامعه تقویت و جامعه به ابزار‌هایی برای مقابله با دشمنان مجهز شوند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار