ماجرای ممنوع الکاری مهدی یراحی خواننده مطرح کشور / خبری که تکذیب شد\

ماجرای ممنوع الکاری مهدی یراحی خواننده مطرح کشور / خبری که تکذیب شد

  • کد خبر: 215460
  • چاپ
  • انتشار: 13 دی 1397 - 15:04

مهدی‌ یراحی بعد از حضور با لباس کارگران فولاد اهواز روی صحنه کنسرتش در این شهر و انتشار موزیک ویدئوی «پاره سنگ» ممنوع الکار شد...

 به گزارش استناد نیوز، این خبری بود از از ساعاتی پیش بسیاری از خبرگزاری های داخلی و خارجی به آن پرداختند، ماجرا موزیک ویدئو «پاره سنگ» است که در  برخی پِلان‌های این موزیک ویدیو، باورها و ارزش‌های دفاع مقدس را مورد هجمه قرار گرفته است. نخستین مسئله‌ای که در این موزیک ویدیو جلب توجه می‌کند، نوع پوشش مهدی یراحی است. یراحی با چنین ظاهری، قطعه‌ای را می‌خواند که بسیارشبهه‌برانگیز است.

اما مدیر روابط عمومی معاونت هنری وزارت ارشاد درباره موزیک‌ویدیوی جدید «مهدی یراحی» با رد ممنوع‌الکاری این خواننده از تعلیق فعالیت موسسه تولیدکننده این موزیک‌ویدیوی جنجالی خبر داد.

مجید فروغی گفت: کلیپ منتشر شده «پاره سنگ» با فیلمی که دفتر موسیقی مجوز داده، مغایرت دارد. همچنین بخشی از شعر منتشر شده در این کلیپ، متفاوت با شعری است که مجوز دریافت کرده. بنابراین کلیپ «پاره سنگ» غیرمجاز است.

بعد از شنیدن توضیحات موسسه منتشر کننده کلیپ «پاره سنگ»، تصمیم نهایی گرفته خواهد شد. بنابر این خبر ممنوع‌الفالیت بودن مهدی یراحی درست نیست، چون هنوز هیچ تصمیمی در این باره گرفته نشده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار