وجود رانت و فساد مانع به اتمام رسیدن پروژه های بزرگ استان است\

وجود رانت و فساد مانع به اتمام رسیدن پروژه های بزرگ استان است

  • کد خبر: 215468
  • چاپ
  • انتشار: 15 دی 1397 - 07:41

استنادنیوز؛ اگر برخی پروژه های بزرگ استان نظیر آشوراده یا پتروشیمی و ... به ثمر نمی رسند اولا به دلیل وجود رانت و فساد و دوما به دلیل کوته فکریها و کوته نظریهاست.

سید مناف هاشمی استاندار گلستان  در نشست خبری با اصحاب رسانه ، به نامه سرگشاده و پرسش های یک رسانه پاسخ داد.

هاشمی افزود : در حوزه فساد و رانت هیچ محرمانه ای نداریم و اگر رسانه ها فساد را علنی کنند اتفاقا مردم حمایت می کنند ، هر کس وام گرفت اطلاعاتش باید بیرون بیاید و هر کس هم زمین گرفت باید اطلاعاتش علنی باشد .

وی تصریح کرد : تمام مراجع و مدیران از جمله آقایان نصیبی ، قوانلو ، مازندرانی ، قدس علوی و تامین اجتماعی موظفند لیست تسهیلات گیرندگان و کسانی که خدمات یا زمین دریافت کردند ظرف یک هفته حتی به روش سنتی هم شده ، را در سایت خود بارگذاری نمایند به نحوی که مردم و رسانه ها بتوانند از آن استفاده نمایند ، اگر این کار انجام نشد آقای سجادی بازرسی استانداری با متخلفین از این دستور برخورد نماید.

استاندار در ادامه تاکید کرد : این طور هم نباشد که با بارگذاری این اطلاعات عده ای باز به جان سرمایه گذاران بیفتند چرا که افرادی در فضای مجازی استان هستند که به روش های مختلف سعی دارند اینگونه موارد را بزرگنمایی کنند و تلاش شان اینست که بنده نباشم .

هاشمی خاطرنشان ساخت : ابتدا گفتند حسینی فرماندار آزادشهر پسرخاله بنده است در حالیکه من اصلا خاله ندارم ، بعد گفتند پسرخاله خانم من است در حالیکه خانم من یک پسر خاله دارد بنام دکتر حسینی که چشم پزشک است و در تهران حضور دارد ، نمی دانم این شایعات بر چه اساسی پخش می شود .

وی با اشاره به اینکه بنده برای خراسان رضوی ، مازندران ، تهران و شهرداری تهران گزینه بودم ولی رد کردم ، تصریح داشت : به برخی ها در فضای مجازی خط می دهند یا باج خواهی می کنند تا عدد خواهی کنند .

این مقام ارشد استانی عنوان کرد : اگر برخی پروژه های بزرگ استان نظیر آشوراده یا پتروشیمی و ... به ثمر نمی رسند اولا به دلیل وجود رانت و فساد و دوما به دلیل کوته فکریها و کوته نظریهاست ، چرا باید در زمینه پروژه گردشگری آشوراده یک NGO خاص باید اظهار نظر کند ، چرا مردم ، سرمایه گذار و رسانه ها نباید از این رخداد مهم استانی دفاع کنند؟



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار