تکریم ارباب رجوع ، اولویت کار همه کارکنان سازمان بیمه سلامت است\

تکریم ارباب رجوع ، اولویت کار همه کارکنان سازمان بیمه سلامت است

  • کد خبر: 215474
  • چاپ
  • انتشار: 15 دی 1397 - 10:45

استنادنیوز؛در راستای تکریم ارباب رجوع و بیمه‌شدگان همچنین به منظور تسهیل دسترسی آسان تر آحاد مردم ملاقات عمومی مدیرکل بیمه سلامت مازندران با بیمه شدگان و مردم شریف غرب استان در اداره بیمه سلامت شهرستان تنکابن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران در ادامه برنامه های ملاقات مردمی مدیرکل بیمه سلامت مازندران با مردم شریف استان، ملاقات عمومی با بیمه شدگان عزیز و مردم شریف غرب استان ، روز چهارشنبه دوازدهم دیماه، در اداره بیمه سلامت شهرستان تنکابن برگزار شد و مردم به صورت چهره به چهره و مستقیم، درخواست ها، مسائل و مشکلات بیمه ای خود را با مدیر کل بیمه سلامت استان مطرح نمودند.

بر اساس این این گزارش، دکتر رسول ظفرمند، مدیرکل بیمه سلامت مازندران، در حاشیه این دیدار ها بیان داشت: تکریم ارباب رجوع ، اولویت کار همه کارکنان سازمان بیمه سلامت است . مردم شریف ایران به عنوان یک پشتوانه و اصلی ترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشند و در این راه خدمت به مردم یک افتخار ارزشمند برای مسئولین است. وی افزود : ایجاد رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع اولویت کار همه کارکنان این سازمان است و طی سالجاری با برگزاری منظم این جلسات در روز های مختلف علی الخصوص سه شنبه ها به صورت حضوری و غیر حضوری ، سعی کردیم این امر برای مراجعین سازمان محسوس باشد . وی هدف از برگزاری برنامه ملاقات عمومی را خدمت هرچه بیشتر به مردم و اجرای سیاست‌های دولت در راستای حل مشکلات آحاد جامعه برشمرد و افزود: دولت تدبیر و امید نیز با همین رویکرد در جهت رفع مشکلات سلامت مردم گام های موثری برداشته است که برگزاری ملاقات های مردمی می تواند نقش بسیار مهمی در ادامه خدمتگزاری هر چه بهتر و بیشتر به مردم و رضایتمندی عمومی را در بر داشته باشد.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران دیدار مستقیم با مردم را یکی از راه های مهم تحقق حقوق شهروندی برشمرد و افزود: استماع مسائل و مشکلات مردم می تواند مسئولین را برای برنامه ریزی های بهتر در حوزه های مختلف یاری دهد تا از این فرصت خدمتگزاری به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند. وی بیان داشت: ما باید همیشه قدردان مردم همیشه در صحنه و بزرگ ایران اسلامی باشیم و همواره با مد نظر قرار دادن سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی در راه خدمت هرچه بهتر به مردم گام برداریم.

دکتر ظفرمند افزود : سازمان بیمه سلامت ایران توسعه خدمات الکترونیکی و گسترش مراکز ارائه دهنده خدمات مورد نیاز بیمه ای به مردم را سرلوحه کارهای خویش قرار داده و با تدوین منشور حقوق بیمه شدگان ، دایر نمودن و راه اندازی میز خدمت و استفاده از تلفن گویا و سامانه 1666 سعی در آشناسازی مردم با حقوق خود بر اساس قوانین و مقررات سازمان نموده است تا خدمات مورد نیاز مردم در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به دست آنها برسد.

لازم به ذکر است مدیرکل بیمه سلامت مازندران در این دیدارها ضمن گفتگوی مستقیم و شنیدن درخواست ها و نظرات مراجعین محترم و بیمه‌شدگان عزیز دستورات لازم را جهت بررسی و رفع مشکلات و مسائل بیمه ای این عزیزان صادر نمود.

* خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران برای مدیران و مسئولان افتخاری بزرگ است

در ادامه دیدارهای مدیرکل و مسئولین بیمه سلامت مازندران با خانواده معظم شهدا، مدیرکل بیمه سلامت مازندران و جمعی از مسئولین این اداره کل و بنیاد شهید شهرستان تنکابن با حضور در منزل شهیدان سید محمد و سید مصطفی گلگون، با خانواده بزرگوار این شهیدان دیدار و گفتگو کرد. دکتر ظفرمند در این دیدار بیان داشت: خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران برای مدیران و مسئولان به عنوان افتخاری بزرگ محسوب می شود و ما قدردان چنین خانوادهای بزرگواری هستیم. آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون رشادت ها و از خودگذشتگی های جوانان غیور این مرز و بوم اسلامی است و بر این اساس همه باید با تمسک به آرمان بلند امام راحل(ره) و شهیدان راه و سیره ایشان را ادامه دهیم و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)اجازه ندهیم یاد و خاطره شهدا به فراموشی سپرده شود .

در پایان این دیدار نیز با اهداء لوح سپاس به خانواده این شهیدان بزرگوار، یاد و خاطره شهدای عزیز را گرامی داشته و از صبر و بردباری خانواده این شهیدان تجلیل به عمل آمد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار