دهه فجر بهانه‌ای برای اجرایی کردن نشاط اجتماعی/ برنامه‌های دهه فجر مردم محور باشد\
  • دبیر کارگروه کمیته روستایی و عشایری مازندران :

دهه فجر بهانه‌ای برای اجرایی کردن نشاط اجتماعی/ برنامه‌های دهه فجر مردم محور باشد

  • کد خبر: 215475
  • چاپ
  • انتشار: 15 دی 1397 - 11:11

استنادنیوز؛خلیلی گفت: دستاوردهای خوبی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتیم که باید موجی از امید، نشاط و اعتماد به آینده را در مردم بارور کنیم و فضای شادی را برای مردم بوجود بیاوریم.

به گزارش استنادنیوز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، مهدی خلیلی در جلسه هماهنگی کارگروه کمیته روستایی و عشایری مازندران با بیان اینکه کمیته روستایی و عشایری بزرگترین کارگروه استان است چراکه نیمی از جمعیت استان مازندران در روستاها سکونت دارند، اظهار کرد: 47 درصد جمعیت استان در روستاها مستقر هستند و کمیته روستایی و عشایری به تنهایی به اندازه نیمی از فعالیت های دهه فجر مسؤولیت دارد.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال این است موجی از ناامیدی را در مردم ایجاد کند و بی اعتمادی و فاصله‌ای بین مردم و نظام جمهوری اسلامی بیندازد اما مردم همیشه در صحنه هستند و ثابت می‌کنند در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بلوغ رسیدند و دستاوردهای خود را به رخ دشمن می‌کشیم و دفاع هنرمندانه از دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهیم داشت.

دبیر کارگروه کمیته روستایی و عشایری ستاد چهلمین سالگرد انقلاب مازندران افزود: پیشنهاد ما در کمیته روستایی و عشایری استان این است تمام برنامه‌های این بخش باید مردم محور باشد و در کنار مردم دستاوردهای انقلاب اسلامی را ارایه دهیم و جشن انقلاب برپا کنیم.

خلیلی اظهار کرد: "نشاط اجتماعی" یکی از شعارهای استاندار مازندران است که به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد و برپایی مراسم‌های دهه فجر می‌تواند بهانه‌ای برای اجرایی کردن این شعار باشد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در تمام زمینه‌ها بویژه در امنیت غذایی به خودکفایی رسید، گفت: به عنوان مثال قبل از انقلاب پنیرهای دانمارکی بر سر سفره‌های ایرانی‌ها بود و بزرگترین واردکننده آن بودیم در حالیکه اکنون در جایگاهی قرار داریم که محصولات ما به آمریکا و سایر کشورهای خارجی صادر می‌شود و حتی توانستیم استانداردهای سخت اروپایی را تضمین کنیم و برنج مازندرانرا به کشورهای اروپایی صادر کنیم.

دبیر کارگروه کمیته روستایی و عشایری ستاد چهلمین سالگرد انقلاب مازندران اضافه کرد: در بخش کشاورزی از ابتدای امسال تاکنون روزانه سه میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان پرداخت می‌شود که در تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی بی‌نظیر است.

خلیلی گفت: علی‌رغم همه تحریم‌هایی که در بحث ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی داشتیم، اما از ابتدای امسال تاکنون 13 هزار دستگاه تراکتور در کشور بین متقاضیان توزیع شد که به نفع اقتصاد بهره‌برداران بوده است.

مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه ضریب امنیت غذایی به 80 درصد رسید که در بعد از انقلاب بی‌سابقه بود، گفت: در برگزاری برنامه‌های دهه فجر علاوه بر برنامه‌هایی که انجام می‌شود یک برنامه به عنوان شاخص انتخاب و برگزار شود.

وی با تاکید بر اینکه از ظرفیت رسانه و جوانان در برگزاری برنامه‌های دهه فجر استفاده شود، ادامه داد: رسانه‌ها در بیان دستاوردها و افتخارات انقلاب اسلامی می‌توانند نقش مهمی داشته باشند.

خلیلی اظهار کرد: دستاوردهای خوبی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتیم که باید موجی از امید، نشاط و اعتماد به آینده را در مردم بارور کنیم و فضای شادی را برای مردم بوجود بیاوریم.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار