عبوری شهردار ساری معاون خود را به دلیل حواشی یک جشن عزل کرد + تصویر\
  • ناصر معیل برکنار شد

عبوری شهردار ساری معاون خود را به دلیل حواشی یک جشن عزل کرد + تصویر

  • کد خبر: 21550
  • چاپ
  • انتشار: 29 آذر 1395 - 10:32

مهدی عبوری شهردار ساری به موجب حواشی به وجود آمده در جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) که در پارک ملل ساری برگزار شد، طی حکمی ناصر معیل معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری را عزل کرد.

به گزارش استناد نیوز، شب جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در پارک ملل ساری مراسمی با مدیریت شهرداری و شورای اسلامی شهر ساری برپا شد که در بخشی از آن مراسم فردی که تقلید صدای خواننده ها را انجام می داد، آهنگی از خواننده ایرانی خارج از کشور خواند و عده ای از حاضرین در جشن با این آهنگ به رقص و پایکوبی پرداختند و حواشی به وجو آمد.

اما این مسئله بلافاصله با واکنش تند عبوری شهردار ساری همراه شد و حکم برکناری ناصر معیل معاون فرهنگی اجتماعی خود را صادر کرد. در ادامه متتن این حکم و تصویر آن آمده است.


جناب آقای ناصر معیل

معاون محترم فرهنگی، اجتماعی شهرداری ساری

با سلام

جنابعالی به عنوان متولی امور فرهنگی شهرداری نیک می دانید که تولید نشاط عمومی و ارتقای امید به زندگانی در چارچوب آموزه‌های دینی و اسلامی، یکی از راهبردهای تخلف‌ناپذیر در مدیریت شهری ماست که برگزاری آیین‌های نکوداشت مناسبت‌ها و موالید خاندان پیامبر اعظم(ص) در طول سنوات گذشته از جمله آن است.

مع الاسف برحسب به گزارشات مراجع قضایی و انتظامی ساری و نیز اخبار مصور واصله در حاشیه نکوداشت و جشن بزرگ ولادت پیامبر نور و رحمت که مورخه 95/9/27 در پارک ملل، بر اثر قصور و غفلت بعضی همکاران حوزه فرهنگ اتفاقات تلخ و ناگواری رخ داده که حدود قانونی مراعات نگردیده است و اسباب نگرانی و ناخرسندی شهروندان شریف ساروی خاصه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را فراهم کرده است، به‌نحوی که سو مدیریت کارگردانی این جشنواره در پیوند با رفتارهای خارج از نزاکت معدودی از حاضران، حضور شکوهمندانه و شادمانه خیل عظیم پیروان آن پیامبر ارجمند را تحت‌الشعاع خود قرار داده و حلاوت این موسم خجسته را به تلخی کشاند لذا به‌موجب این ابلاغ از سمت معاونت فرهنگی برکنار می‌شوید.

حکم عزل معاون شهرداری ساری



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار