فاصله مردم با مسئولان با برداشتن نرده ها کم نمی‌شود\

فاصله مردم با مسئولان با برداشتن نرده ها کم نمی‌شود

  • کد خبر: 215506
  • چاپ
  • انتشار: 17 دی 1397 - 14:26

استنادنیوز؛ جلال میرزایی با اشاره به ضرورت رفع موانعی که بین مردم و مسئولان فاصله انداخته است، بیان کرد: بودن نرده در بین مردم و مسئولان در نماز جمعه یا برداشتن آنها تغییری در وضعیت مردم ایجاد نمی کند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه یک مسئول به طور دائم در بین مردم باشد ولی دردی از مردم دوا نکند، فایده ای ندارد. مسئولان از میان مردم برخاسته‌اند و باید نقش خود را در چارچوب تعیین شده ایفا کنند.

وی با اشاره به ضرورت رفع موانعی که بین مردم و مسئولان فاصله انداخته است، بیان کرد: بودن نرده در بین مردم و مسئولان در نماز جمعه یا برداشتن آنها تغییری در وضعیت مردم ایجاد نمی کند. فاصله مردم با مسئولان با این روش‌ها برداشته نمی‌شود. مسئولان از میان مردم برخاسته‌اند و برای یک دوره مشخص مسئولیتی گرفته و بر اساس این مسئولیت نقشی دارند که باید در چارچوب تعیین شده این نقش را ایفا کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: مسئولان باید در دوره مسئولیتشان در راستای خدمت به مردم و توسعه کشور گام بردارند. از نظر من امروز ما باید به مسائل اصلی توجه کنیم. یک مدیر اگر بخواهد وظیفه‌اش را به درستی انجام دهد باید وقت بیشتری صرف کند و بر روی مسائل فکر کند و به طور طبیعی فاصله‌ای در بین مردم و مسئولان ایجاد خواهد شد. اما این فاصله بین یک مدیر  و مردم اگر منشا خدمت به مردم شود و مشکلات مردم را حل کند، چیز بدی نیست.

نماینده مردم ایلام در مجلس تصریح کرد: اینکه یک مسئول به طور دائم در بین مردم باشد ولی دردی از مردم دوا نکند، فایده ای ندارد. امروز ما سرگرم مسائل سطحی شدیم و به کارهای پوپولیستی روی آوردیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بنده به عنوان نماینده مردم شب و روز در جریان مشکلات مردم هستم و مردم به ما برای شغل، وام و سایر مشکلات مراجعه می کنند. امروز مدیران نیز با انبوهی از مشکلات مواجه هستند. بخش عمده ای از مشکلات ما ساختاری است و میزان کمی از مشکلات ما مدیریتی است.

میرزایی افزود: ما مسائل ساختاری را به مسائل مدیریتی نسبت می دهیم و مسائل مدیرتی را به خارج نسبت می دهیم و مسائل حل نشده باقی می ماند. مادامی که ما به جای حل کردن مسائل اصلی آنها را به حوزه عمومی می‌کشانیم و در حوزه عمومی نیز به مسائل نمایشی روی می‌آوریم مشکلی حل نخواهد شد.

میرزایی در ادامه با اشاره به ضرورت بهره گیری از نظرات متخصصان در حل مسائل کشور گفت: ما در کشور اقتصاددان، اساتید دانشگاه و افراد متخصصی داریم که مشکلات کشور را به خوبی می‌فهمند و برنامه‌هایی ارائه کردند؛ ما به جای این نوع بازی‌ها باید از راهکارها و برنامه‌های این افراد استفاده کنیم



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار