مجلس برنامه دوفوریتی برای شفاف سازی هزینه انتخابات دارد\
  • میرزایی نیکو:

مجلس برنامه دوفوریتی برای شفاف سازی هزینه انتخابات دارد

  • کد خبر: 21551
  • چاپ
  • انتشار: 29 آذر 1395 - 11:26

لایحه جامع نظام انتخابات به این دوره نمی رسد، ولی برنامه دو فوریتی نمایندگان در زمینه شفاف سازی هزینه های انتخاباتی در نظر دارند و در کمیسیون شوراها در این مورد بحث خواهد شد.

قاسم میرزایی نیکو در خصوص لایحه جامع نظام انتخابات، اظهار داشت: منتظرر لایحه جامع نظام انتخابات هستیم و وزارت کشور نیز در تلاش است تا این لایحه را به مجلس برساند.

نماینده مردم دماوند و فیروز کوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کمیسیون شوراها نیز قول داده است که در صورت به موقع رسیدن لایحه، بعد از بودجه در اولین فرصت این لایحه را مورد بررسی قرار دهند، وزارت کشور در تلاش است تا آن را برساند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بعید می دانم با توجه به بررسی برنامه و بودجه در صحن علنی مجلس، لایحه جامع نظام انتخابات به این دوره برسد، ولی برنامه دو فوریتی نمایندگان در زمینه شفاف سازی هزینه های انتخاباتی در نظر دارند و در کمیسیون شوراها در این مورد بحث خواهد شد.

میرزایی نیکو متذکر شد: کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی جلسه ای با وزارت کشور برگزار کرد و تقریبا آماده است، دولت باید تلاشی کند تا آن را به مجلس برساند.

 

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار