پشت پرده عدم برگزاری مجمع انتخابات 2 هیات ورزشی در مازندران چیست؟\

پشت پرده عدم برگزاری مجمع انتخابات 2 هیات ورزشی در مازندران چیست؟

  • کد خبر: 215517
  • چاپ
  • انتشار: 19 دی 1397 - 07:56

استنادنیوز؛ مجمع انتخابات هیات‌های ورزشی تکواندو و بازی‌های بومی محلی استان رو به فراموشی است و این دو مجمع مهم استان مازندران با گذشت چندین سال با مخالفت فدراسیون‌های مربوطه هنوز برگزار نشد.

مجمع هیات تکواندو مازندران که حتی زمان انتخابات رئیس هیات به کاندیدا و اعضای مجمع اعلام شده بود هر چهار بار کنسل شد و بنا به دلایل نامعلومی هنوز برگزار نشد و بیش از یک سالی است که مربیان و ورزشکاران این رشته مهم ورزش استان بلاتکلیف باشند.

ظاهرا از این قرار است که فدراسیون تکواندو به شخص خاصی در این مجمع نظر دارد که با عدم صلاحیت این فرد فدراسیون حاضر به برگزاری این مجمع در مازندران نیست و در هر چهار نوبت با بهانه فدراسیون این مجمع در مازندران برگزار نمی‌شود.

البته پس از پایان چهار ساله ریاست هیات تکواندو مازندران، اداره کل ورزش و جوانان سرپرست هیات تکواندو استان را انتخاب کرد اما مهم‌تر از همه برگزاری مجمع و انتخاب رئیس هیات این رشته ورزشی است تا ضمن اجرای برنامه و تقویم این هیات وضعیت بیش از 15 هزار ورزشکار سازمان یافته تکواندو در سطح استان روشن شود.

اما هیات دیگری که هنوز تکلیفش روشن نیست هیات بازی‌های بومی و محلی استان مازندران است که وضعیتی مشابه هیات تکواندو دارد که شخص مورد نظر، مورد تایید فدراسیون ولی عدم تایید اداره کل ورزش و جوانان استان است.

 هیات بازی‌های بومی و محلی مازندران نیز حدود سه سالی است که رئیس ندارد و با عنوان سرپرست اداره می شود و بنا به دلایلی مجمع این هیات هم در استان برگزار نمی‌شود.

ظاهرا از این قرار است که فدراسیون بازی‌های بومی محلی نظرش این است که تا فرد مورد نظرشان در مجمع حضور نیابد، مجمع انتخابات استان مازندران برگزار نمی‌شود.

درست است که هیات‌های ورزشی استان‌ها از حمایت فدراسیون‌ها بهره مند می‌شود اما اداره کل ورزش و جوانان مازندران باید هر چه زودتر وضعیت این دو هیات را با برگزاری مجمع انتخابات روشن کند زیرا هیات‌های ورزشی زیر مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان محسوب می‌شوند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار