در دهه مبارک فجر وعده الهی محقق و قدرت پوشالی استکبار زیر سوال رفت\

در دهه مبارک فجر وعده الهی محقق و قدرت پوشالی استکبار زیر سوال رفت

  • کد خبر: 215522
  • چاپ
  • انتشار: 19 دی 1397 - 10:55

 استنادنیوز؛دکتر رسول ظفرمند ،مدیر کل بیمه سلامت مازندران، در جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اداره کل گفت در دهه مبارک فجر وعده الهی محقق شد و قدرت پوشالی استکبار زیر سوال رفت

به گزارش استنادنیوز به نقل از   روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران ، دکتر رسول ظفرمند ،مدیر کل بیمه سلامت مازندران، در جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اداره کل گفت در دهه مبارک فجر وعده الهی محقق شد و قدرت پوشالی استکبار زیر سوال رفت . وی افزود: در تحقق این امر زحمات زیادی را امام راحل (ره) و تمامی مبارزین در قبل، حین و بعد از انقلاب متحمل شدند و برای بقای انقلاب هم جانفشانی های زیادی صورت گرفت. دشمنان انقلاب اسلامی به خاطر اختلافات محوری با ما هیچگاه دست از مخالفت و دشمنی با ما برنخواهند داشت و همواره در صدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشند . دکتر ظفرمند از دهه فجر به عنوان بهترین بهانه یاد کرد تا پیشرفت‌ها و دستاوردهای بزرگ انقلاب را با قبل از انقلاب مقایسه کنیم .

مدیرکل بیمه سلامت مازندران عمده مخالفت استکبار جهانی با انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را استقلال‌طلبی و ایده نوینی برشمرد که انقلاب در سطح جهان مطرح نموده است . وی رشد و ترقی جامعه بعد از انقلاب را بسیار چشمگیر برشمرد افزود: بالغ‌ بر 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و دستاوردهای زیای نصیب ملت ایران پس از انقلاب شده است و باید نسبت به شناسایی و معرفی این دستاوردها اهتمام ویژه‌ای بورزیم. وی رشد و ارتقاء سطح سلامت مردم به خصوص در عرصه بهداشت و درمان را شاخص و بسیار مهم و قابل ذکر برشمرد که تحسین جهان را نیز در بر داشته است.

وی در پایان خواستار تبیین هر چه بهتر و بیشتر اهداف انقلاب در دهه مبارک فجر شد و افزود: ما باید همواره بیدار باشیم و بیدار بمانیم و برای نیل به اهداف عالی انقلاب با حفظ وحدت و اتحاد و در راستای منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در راه سربلندی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان گام برداریم..

لازم به ذکر است در جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این اداره کل هر یک از اعضای ستاد به بیان نظرات و پیشنهادات خود در راستای هرچه باشکوه تر برگزار کردن ایام گرامیداشت دهه مبارک فجر امسال که با شعار" افتخار به گذشته امید به آینده" نامگذاری شده است نمودند و پیشنهادات این ستاد به عنوان مصوبه و جهت اجرا به ادارات مختلف ستادی و شهرستانی ابلاغ گردید .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار