تخطی شهرداری از قانون و اجحاف در حق مردم قائمشهر\
  • تامین منابع مالی شهرداری به چه قیمت؟

تخطی شهرداری از قانون و اجحاف در حق مردم قائمشهر

  • کد خبر: 215526
  • چاپ
  • انتشار: 20 دی 1397 - 12:10

شهرداری ها برای تامین منابع مالی خود بندهای درآمدی مختلفی دارند، یکی از آن ها دریافت عوارض کسب و پیشه می باشد که به دلیل برخوردهای سلیقه ای و دریافت مبالغ خارج از قانون موجب اعتراض کسبه شده است.

به گزارش استناد نیوز، پرداخت عوارض کسب و پیشه یکی از بندهای درآمدی شهرداری ها است که به صورت سالانه دریافت می شود و کسبه نیز نسبت به پرداخت این مبالغ قانونی هرگز اعتراضی ندارند اما برخی مواقع به واسطه عدم رسیدگی و اطلاع کافی، برخی دریافت‌هایی از کسبه طلب می‌شود که نباید پرداخت شود و خلاف قانون است، اما شهرداری با ابزار قدرت و زور پلمپ واحدهای تجاری سعی در اخذ این مبالغ دارد.

خبرنگار استناد نیوز بنا به وظیفه خبری خود برای تحقیق در مورد موارد غیرقانونی دریافت عوارض کسب و صحت ادعای کسبه در این خصوص، پیش از انتشار کامل این خبر آمادگی دریافت توضیحات شهرداری مرکزی قائمشهر و مناطق و همچنین شورای شهر را دارد اما متاسفانه تاکنون مسئولین شهری حاضر به پاسخگویی به مردم نشده اند. با این اوصاف گروه رسانه ای استناد پس از تکمیل تحقیقات خود موارد تخلف را با سند منتشر می نماید تا جلوی اجحاف حق مردم و کسبه در این اوضاع نابسامان اقتصادی گرفته شود.

گزارش تفصیلی و اسناد مربوطه به زودی منتشر می شود...

کسبه قائمشهر قربانی مشکلات مالی شهرداری / چرا شورای شهر از حق مردم قائمشهر دفاع نمی کند؟؟!



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار