دریافت فایل کامل پایان نامه ها و رساله ها امکان پذیر شد\
  • خبر خوش برای دانشجویان!

دریافت فایل کامل پایان نامه ها و رساله ها امکان پذیر شد

  • کد خبر: 21557
  • چاپ
  • انتشار: 29 آذر 1395 - 17:44

با رونمایی از نسخه آزمایشی پایگاه اطلاعات علمی ایران امکان دسترسی به متن کامل پایان نامه ها و رساله ها امکان پذیر شده است

دکتر محمد روشن، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم روز دوشنبه، 29 آذرماه در مراسم رونمایی از نسخه آزمایشی پایگاه تازه اطلاعات علمی ایران (گنج) گفت: خوشبختانه فعالیت‌های پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) در راستای پیشگیری و تمهید مقدمات برای مالکیت‌های فکری و معنوی است.

وی افزود: در حوزه قانون‌گذاری وزارت علوم آمادگی ارائه لایحه برای حل معضلات حوزه آموزش عالی به هیات دولت را دارد که می‌توانیم سهمی از آن را به مشکلات قانونی موجود در مسیر راه فعالیت‌های پژوهشگاه اختصاص دهیم.

 

همچنین، میترا شمسی، مدیر دفتر تحقیق و توسعه ایرانداک به معرفی پایگاه گنج پرداخت و گفت: پایگاه حاضر مرجع پژوهشگران در ایران است و روزانه چند ده هزار جست‌وجو در این پایگاه انجام می‌گیرد.

وی افزود: کار پایگاه اطلاعات علمی ایران نخستین بار در سال 1370 آغاز شد و در گذر زمان با پیشرفت فناوری اطلاعات قابلیت‌های متعددی به این پایگاه افزوده شد.

مدیر دفتر تحقیق و توسعه ایرانداک با تاکید بر ایجاد پایگاه داده جامع کشور از جمله پیشنهاده‌ها و پارساهای کشور به عنوان مهمترین هدف طراحی این پایگاه، گفت: با توجه به تغییر سلایق کاربران و نیازهای جدید و ایجاد مدل داده‌ای یکپارچه برای همه سامانه‌های ایرانداک به سمت طراحی نسخه جدید رفتیم.

 

بر اساس اعلام روابط عمومی ایرانداک، شمسی ضمن اشاره به تغییرات پایگاه جدید گفت: در نسخه آزمایشی پایگاه تازه گنج فراداده بیش از 85 هزار پارسا (پایان‌نامه و رساله) ویرایش شده و دسترسی به تمام‌متن بیش از 11 هزار پارسای ویرایش شده (از ابتدا تا پایان سال 1388) را فراهم کردیم.

 

ایسنا



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار