در شهرداری قائمشهر چه خبر است؟ / اختلاس بزرگ در شهرداری قائمشهر\
  • لزوم برخورد قاطع با متخلفان

در شهرداری قائمشهر چه خبر است؟ / اختلاس بزرگ در شهرداری قائمشهر

  • کد خبر: 215608
  • چاپ
  • انتشار: 26 دی 1397 - 22:11

ضعف مدیریتی در مجموعه شهرداری قائمشهر موجب شده است طی روزهای گذشته حواشی گسترده ای پیرامون این مجموعه به وجود بیاید و مردم از عملکرد شهرداری دلسرد شوند

به گزارش استناد نیوز، هنوز چند روز از افشای تخلف شهرداری پیرامون اخذ مبالغ غیر قانونی از کسبه شهر قائمشهر نمی گذرد که امروز خبر بازداشت 2 تن از کارمندان این شهرداری مخابره شد. برخی منابع خبری از اختلاس بیش از 8 میلیارد ریالی در شهرداری قائمشهر و دستگیری 2 نفر در این رابطه خبر داده اند و با توجه به ادامه بازرسی پرونده ها احتمال دستگیری تعدادی دیگر از مسئولان نیز وجود دارد.
این افراد اقدام به کلاهبرداری از مردم با استفاده از جایگاه خود در شهرداری کردند و مبالغی که از مردم به صورت قانونی و غیر قانونی دریافت می شد را به حساب شخصی خود منتقل می کردند.

لازم است مجموعه شهرداری پاسخگوی مردم باشد، درحالی که شهرداری قائمشهر برای تامین منابع مالی 150 میلیارد تومانی خود برای سال 97 به مردم فشار می آورد انتشار این اخبار از اختلاس، مردم را دلسرد کرده و پرده از ضعف بزرگی در مجموعه شهرداری قائمشهر بر می دارد. شهرداری بجای فشار به مردم مظلوم و شهید پرور قائمشهر که درگیر فشارهای اقتصادی و مشکلات معیشتی هستند لازم است نظارت گسترده تری به مجموعه خود داشته باشد تا شاهد چنین اخبار تلخی نباشیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار