قائم شهر قهرمان مسابقات اسپرت کیک بوکسینگ مازندران شد\

قائم شهر قهرمان مسابقات اسپرت کیک بوکسینگ مازندران شد

  • کد خبر: 215624
  • چاپ
  • انتشار: 27 دی 1397 - 10:20

استنادنیوز؛ اکبرزاده از قهرمانی تیم قائم شهر در مسابقات قهرمانی اسپرت کیک بوکسینگ مازندران خبرداد.

به گزارش استنادنیوز ، دبیرهیات ورزشهای رزمی مازندران اظهار داشت: این دوره از رقابت ها با حضور ورزشکاران رزمی این سبک رزمی از سراسر استان با هم به رقابت پرداختند.

وی گفت: در رده سنی نونهالان این دوره از رقابتها تیم بابل مقام اول و تیم های محمودآباد مقام دوم و تیم های ساری و بهنمیر مشترکن مقام سوم را کسب کردند.

اکبرزاده با اشاره به اینکه در رده سنی نوجوانان قائم شهر مقام اول را کسب کرده است، گفت: تیم های آمل و فریدونکار به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

وی بیان داشت : در رده سنی جوانان رامسر موفق به کسب مقام قهرمانی شد و تیم های آمل و بایلسر به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

دبیرهیات ورزشهای رزمی مازندران با بیان اینبلکه در رده سنی بزرگسالان بابلسر به مقام قهرمانی رسید، افزود:تیم های قائمشهر و آمل توانستند مقام های دوم و سوم را کسب کنند.

وی اظهار داشت : در پایان این رقابت ها تیم قائم شهر در مجموع تیمی با کسب 6 طلا ، 3 نقره و 4 برنز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم آمل با 4 طلا، 7 نقره و 7 برنز به مقام دوم و تیم بابلسر با 3 طلا، 5نقره و 4 برنز به مقام سوم این رقابت ها دست یافت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار