تقدیر رئیس سازمان اوقاف از حجت‌الاسلام حیدری مدیرکل اوقاف مازندران\
  • در راستای فعالیت موکب حضرت علی اصغر(ع) اوقاف مازندران در پذیرایی در شهر سامرا صورت گرفت؛

تقدیر رئیس سازمان اوقاف از حجت‌الاسلام حیدری مدیرکل اوقاف مازندران

  • کد خبر: 215628
  • چاپ
  • انتشار: 29 دی 1397 - 11:20

استنادنیوز؛رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه طی ارسال لوح سپاس از حجت الاسلام والمسلمین حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در راستای فعالیت ارزشمند موکب حضرت علی اصغر(ع) اوقاف مازندران در پذیرایی و تکریم از میهمانان امامین عسگریین در شهر سامرا در اربعین سال۹۷ قدردانی کرد.

به گزارش استنادنیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه طی ارسال لوح سپاس از حجت الاسلام والمسلمین حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در راستای فعالیت ارزشمند موکب حضرت علی اصغر(ع) اوقاف مازندران در پذیرایی و تکریم از میهمانان امامین عسگریین در شهر سامرا در اربعین سال۹۷ قدردانی کرد.
خدمت به زائران حضرت عباعبدالله الحسین(ع) توفیق بزرگی است که حضرتش در موسم عزیم اربعین به شما عنایت فرمود. پذیرایی و تکریم از میهمانان اباالاحرار و سیدالکرام در جوار مرقد نورانی امامین همامین عسگریین (ع) لیاقتی بس بالا می طلبند که بحمدلله جنابعالی این نشان لیاقت را دریافت نمودید.
هم اکنون که با کوله باری از معنویت، شوق خدمتی دیگر را دارید این لوح را به پاس زحمات بی دریغ شما در ایام اربعین حسینی در شهر سامرا تقدیم می نمایم. امید است در سالهای آینده نیز با بهره مندی از تجربیات گذشته خدمات شایان تری در این مسیر ارائه دهید و در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) موفق و پیروز باشید.

سیدمهدی خاموشی
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار