جلسه ای با حضور مسئولین مرتبط با صنعت گردشگری دریایی در بندرامیرآباد برگزار شد\
  • با هدف ارتقای ایمنی شناورها و قایق ها تفریحی :

جلسه ای با حضور مسئولین مرتبط با صنعت گردشگری دریایی در بندرامیرآباد برگزار شد

  • کد خبر: 215629
  • چاپ
  • انتشار: 29 دی 1397 - 11:38

استنادنیوز؛به منظور ارتقای ایمنی شناورها و قایق ها تفریحی جلسه ای با حضور مسئولین مرتبط با صنعت گردشگری دریایی به میزبانی بندرامیرآباد برگزار شد.

به گزارش استنادنیوز به نقل از  واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی؛ معاون دریایی بندر امیرآباد با بیان اینکه این بندر به عنوان مسئول اجرای طرح گردشگری دریایی در منطقه از سوی سازمان بنادرودریانوردی در ایام تعطیلات نوروز و فصل تابستان معرفی شده است گفت در این راستا بندرامیرآباد هر ساله میزبان نشست دست اندرکاران طرح گردشگری دریایی با هدف افزایش ایمنی سفرهای دریایی و گردشگری می باشد.

مهندس حبیب اله طالبی با اشاره به اینکه در این طرح مدیریت بندر و جمعی از ادارات و مجموعه دریایی بندر امیر آباد ،اداره شیلات و یگان حفاظت منابع آبزیان ، دریابانی بندر امیرآباد ، مجتمع پلاژ تفریحی فرح آباد ساری ، شرکت قایقرانی دریادلان فرح آباد ، مؤسسات رده بندی و جمعی از کارشناسان این حوزه حضور فعال دارند افزود صنعت گردشگری و توریسم در منطقه از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است که می توان با برنامه ریزی های دقیق این ظرفیت ها را به سوی اشتغالزایی و رونق اقتصادی منطقه هدایت کرد.

وی در پیش بودن ایام تعطیلات نوروز و همچنین فصل تابستان را فرصت مغتنمی جهت بررسی وضعیت تجهیزات ، کنترل کیفیت و بازرسی مدارک و مستندات انواع شناورها دانست و از برخورد قانونی با فعالیت قایق های قاچاق و فاقد مجوز خبر داد.

معاون دریایی بندرامیرآباد ارتقاء ایمنی سفرهای دریایی که توسط شناورهای تفریحی انجام میگیرد را مهم ارزیابی کرد و بر تحلیل درست داده ها و امکانات برای رسیدن به این هدف تأکید کرد.

مهندس طالبی در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری و تعامل بیش از پیش دستگاههای مجری طرح گردشگری دریایی ، هم چون سنوات گذشته تعطیلات نوروز ۹۸ بدون حادثه ای را شاهد باشیم



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار