شورای آموزش وپرورش بهترین فرصت در جهت رفع چالش ها است\

شورای آموزش وپرورش بهترین فرصت در جهت رفع چالش ها است

  • کد خبر: 215665
  • چاپ
  • انتشار: 01 بهمن 1397 - 14:31

استنادنیوز؛مدیر کل آموزش و پرورش مازندران اظهار کرد: این شورا بهترین ظرفیت و فرصت برای مدیریت، کنترل و رفع چالش‌های آموزش و پرورش است و در تسهیل امور مربوط به آموزش و پرورش نقشی محوری دارد.

«عسکری نیکزاد» در گردهمایی بزرگ شوراهای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان مازندران که با حضور آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار مازندران، مدیرکل امور شوراهای وزارت آموزش و پرورش، فرهاد شاهسوارانی خیّر بزرگ مدرسه‌ساز، خیّران، شهرداران و بخشداران در اردوگاه دانش آموزی بادله برگزار شد، ضمن خیر مقدم به تمام مهمانان حاضر در این همایش از فرمانداران، شهرداران، روسای شوراهای شهر و روستا، خیّران و همه کسانی که در کنار آموزش و پرورش ایستادند به تبیین اهداف این گردهمایی و برنامه‌های تحول بنیادین آموزش و پرورش پرداخت.

وی با اشاره به تجلّی مشارکت همگانی با «نگاهی مومنانه، دستانی همدلانه، نگرشی عالمانه و عملکردی مجدانه» به عنوان شعار کلیدی شورا ی آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: این شورا بهترین ظرفیت و فرصت برای مدیریت، کنترل و رفع چالش‌های آموزش و پرورش است و در تسهیل امور مربوط به آموزش و پرورش نقشی محوری دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به مأموریت مهم آموزش و پرورش در عرصه توسعه کشور افزود: عمده فعالیت آموزش و پرورش بر پرورش نیروی انسانی متمرکز است و این امر در فرایند توسعه هر کشوری بسیار مهم است.

نیکزاد به مواد قانونی و همچنین راه‌های درآمد آموزش و پرورش با کمک خیّران، فرمانداران و شهرداران اشاره کرد وگفت: با توجه به مشکلات مالی دولت و خشکسالی بودجه آموزش و پرورش، توصیه ما این است از طریق شورای آموزش و پرورش این بخش را مدیریت کنیم چون بدون حمایت سایر نهادها و دستگاه‌ها، پیشبرد امور شوراها ممکن نخواهد بود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار