تامین اعتبارات بیمه ای موجب افزایش رضایتمندی می شود/توجه دولت و مجلس به وضعیت تخصیص اعتبارات بیمه سلامت\
  • نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی:

تامین اعتبارات بیمه ای موجب افزایش رضایتمندی می شود/توجه دولت و مجلس به وضعیت تخصیص اعتبارات بیمه سلامت

  • کد خبر: 215688
  • چاپ
  • انتشار: 02 بهمن 1397 - 11:29

استنادنیوز؛نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که تامین اعتبارات مورد نیاز سازمان بیمه سلامت موجب رضایتمندی هرچه بیشتر مردم و بیمه شدگان خواهد شد، گفت: در حال حاضر اعتبارات این سازمان پاسخگوی نیازهای بیمه سلامت در ارائه خدمات نیست.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که تامین اعتبارات مورد نیاز سازمان بیمه سلامت موجب رضایتمندی هرچه بیشتر مردم و بیمه شدگان خواهد شد، گفت: در حال حاضر اعتبارات این سازمان پاسخگوی نیازهای بیمه سلامت در ارائه خدمات نیست.
محمد دامادی در دیدار با مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: سازمان بیمه سلامت در راستای اجرای قانون و پوشش بیمه‌ای افراد فاقد بیمه درمان در سطح کشور توانسته است بیش از ۱۰ میلیون نفر از افراد فاقد پوشش بیمه را در صندوق بیمه همگانی بیمه کند که این موضوع از اقدامات بسیار مهم در عرصه سلامت است و تداوم آن نیازمند توجه هرچه بیشتر دولت و مجلس در تخصیص اعتبارات مورد نیاز در بودجه سال ۹۸ است.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان این که تامین اعتبارات مورد نیاز سازمان بیمه سلامت موجب رضایتمندی هرچه بیشتر مردم و بیمه شدگان خواهد شد، بیان کرد: در حال حاضر اعتبارات این سازمان پاسخگوی نیازهای بیمه سلامت در ارائه خدمات نیست.
وی افزود: مجلس شورای اسلامی می تواند با تصویب بودجه مورد نیاز سازمان بیمه سلامت در بررسی لایحه بودجه سال ۹۸ ، موجب افزایش سطح دسترسی مردم به خدمات درمانی مورد نیاز و رضایتمندی بیمه شدگان و موسسات درمانی شود.
دامادی با اشاره به اجرای طرح بزرگ پزشک خانواده و نظام ارجاع در استان مازندران خواستار تخصیص بودجه مستقل برای تداوم و به ثمر نشستن اهداف بزرگ این طرح شد .
در ادامه دکتر ظفرمند مدیرکل بیمه سلامت مازندران نیز بر توجه هرچه بیشتر نمایندگان در تصویب بودجه مورد نیاز این سازمان تاکید کرد و گفت: با توجه به این که بیشترین جمعیت بیمه شده سازمان بیمه سلامت به صورت رایگان و بدون پرداخت حق سرانه تحت پوشش بیمه سلامت هستند، حمایت مجلس می‌تواند در تسهیل دسترسی تمامی مردم حتی در نقاط دور افتاده استان از خدمات بیمه سلامت تاثیر قابل توجهی داشته باشد.
وی با اشاره به اجرای طرح ملی پزشک خانواده و نظام ارجاع در استان مازندران، خواستار حمایت همه جانبه مجلس در راستای تامین منابع مورد نیاز این طرح جهت ایجاد آرامش و دلگرمی مردم ، بیمه شدگان و موسسات درمانی شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار