بابایی کارنامی؛ بنیاد گفتمان سازی آیت الله شجاعی باید در ساری تاسیس شود\

بابایی کارنامی؛ بنیاد گفتمان سازی آیت الله شجاعی باید در ساری تاسیس شود

  • کد خبر: 215700
  • چاپ
  • انتشار: 03 بهمن 1397 - 15:07

استنادنیوز؛ یک فعال سیاسی اجتماعی با بیان اینکه آیت الله شجاعی کیاسری از شخصیت های برجسته مرکز مازندران است، گفت: بنیاد گفتمان سازی آیت الله شجاعی کیاسری باید در ساری تاسیس شود.

علی بابایی کارنامی در گفت و گو با استناد  اظهار داشت: حضرت آیت الله شجاعی کیاسری تنها شخصیتی در استان و کشور(از بخش چهاردانگه) بود که کرسی مجلس را برای نمایندگی نمی خواست و به همین خاطر گفتمانی منطبق بر عدالت و حقوق مردم و ارتباط صحیح بین مردم و حکومت را براساس منویات امام راحل و رهبری معظم پیگیری می نمودند.

وی بابیان اینکه به دلیل فقدان چنین تفکری در مرکز استان متاسفانه شیوه رقابت های انتخاباتی در ساری و مازندران که نماد علویان در کشور است به انحراف رفت؛ افزود:گفتمان قدرت های انحرافی و ثروت های باد آورده در این شهرحاکم شده است.

بابایی کارنامی گفت: به همین خاطر معتقدم به دلیل عدم پیگیری و استمرار این شخصیت بزرگ و اندیشمند و فرزانه و مفسر قرآن حتی در نزد نزدیکترین انسانها به این عالم جلیل القدر به خصوص بعد از فوت ایشان مغفول مانده است.

این فعال سیاسی اجتماعی خاطرنشان کرد: پیشنهاد می کنم یک بنیاد گفتمان سازی به نام آیت الله شجاعی کیاسری در مرکز مازندران تاسیس گردد تا از سوابق این شخصیت بزرگ برای علاقمندان به آزادی، انسانیت و اسلامیت با رعایت منشور انقلاب اسلامی به یک الگو تبدیل شود.

وی بیان داشت: از جناب دکتر عبوری شهردار مرکز استان و اعضای شورای شهر خواستارم که یک میدان اصلی و مهم و یا یک خیابان اصلی شهر را به نام آیت الله شجاعی که حقیقتا مایع مباهات مردم ساری قبل و بعد از انقلاب اسلامی بود نام گذاری کنند و در پایان از برادر بزرگوار محمدی کیادهی به عنوان رئیس ستاد برگزاری چهارمین سالگرد آیت الله شجاعی کیاسری تقدیر و تشکر می کنم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار