برخی از لیبرال‌ها که در مسند سیاسی هستند می خواهند مردم را از انقلاب ناامید کنند\

برخی از لیبرال‌ها که در مسند سیاسی هستند می خواهند مردم را از انقلاب ناامید کنند

  • کد خبر: 215723
  • چاپ
  • انتشار: 06 بهمن 1397 - 13:43

استنادنیوز؛ رئیس بسیج اساتید و دفاتر کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه اگر چه برخی از لیبرال‌ها که در مسند سیاسی هم هستند می‌خواهند همکاری‌های خود را به پای نظام بگذارند که این‌گونه نیست، گفت: این‌ها می‌خواهند مردم را از ادامه حیات جمهوری اسلامی و انقلاب ناامید کنند و ناکارآمدی‌ها را به انقلاب نسبت دهند.

سید محمود هاشمی در نشست خبری نخستین اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: چهل سالگی انقلاب اسلامی، بلوغ انقلاب محسوب می‌شود و در چهل سالگی انقلاب به لحاظ زمانی و به صورت طبیعی و ذاتی کارنامه عملکرد انقلاب اسلامی مورد قضاوت همگان قرار می‌گیرد.


وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی با افتخار به گذشته در اوج شکوفایی به مسیر خود ادامه می‌دهد، ادامه داد: رهبری جمهوری اسلامی ایران در عصر سقوط دولت‌های وابسته به غرب در منطقه نشان از کارآمدی جمهوری اسلامی و انقلاب است. در چهار دهه گذشته انقلاب اسلامی گردنه‌های دشوار و بزرگی را پشت سر گذاشته و از آن‌ها عبور کرده است.

هاشمی افزود: مقصد انقلاب اسلامی حاکمیت دین خدا و برچیدن طاغوت‌های زمان بود. در چهار دهه گذشته استکبار جهانی برای به زانو درآوردن انقلاب و نظام اسلامی انواع تهدید‌ها را برنامه‌ریزی کرد و جبهه‌های مختلفی را بر علیه ایران گشود.

وی با بیان اینکه اگر چه برخی از لیبرال‌ها که در مسند سیاسی هم هستند می‌خواهند همکاری‌های خود را به پای نظام بگذارند که این‌گونه نیست، گفت: این‌ها می‌خواهند مردم را از ادامه حیات جمهوری اسلامی و انقلاب ناامید کنند و ناکارآمدی‌ها را به انقلاب نسبت دهند.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: امروز استادان دانشگاه آزاد اسلامی و نخبگان این دانشگاه برای کارآمدی انقلاب اسلامی گرد هم می‌آیند و اجلاسی با حضور ۳۰۰ نفر از استادان بسیجی و نخبه این دانشگاه در مشهد مقدس برگزار می‌شود. این اجلاس با رویکردی منطقی می‌خواهد چشم‌انداز انقلاب را مورد بررسی قرار دهد.
 
محور‌های برگزاری نخستین اجلاس سراسری مسئولان بسیج اساتید دانشگاه آزاد 
وی همچنین با اشاره به دیگر محور‌های برگزاری نخستین اجلاس سراسری مسئولان بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد مقدس گفت: عملکرد چهار دهه انقلاب با کاربست مقایسه‌ای در طی روز‌های ۹ تا ۱۲ بهمن‌ماه در مشهد انجام خواهد شد. این اجلاس سه روزه است و در این مدت همچنین کارنامه چهار دهه فعالیت نظام اسلامی و نقش دانشگاه در تحقق تمدن نوین اسلامی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. کارآمدی نظام اسلامی، دستاورد‌های نظام اسلامی و فرصت‌ها و تهدید‌های آن دیگر محور‌های این گردهمایی سراسری است و همچنین به این مسئله که راه برون‌رفت از وضعیت موجود چیست در این اجلاس پرداخته می‌شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی خود دستاورد انقلاب در حوزه آموزش عالی است. این اجلاس فرصتی خواهد بود تا در کارآمدی نظام جمهوری اسلامی در حوزه‌های ۴۰ گانه و تمدن ساز بودن دانشگاه به خصوص دانشگاه آزاد اسلامی پرداخته شود. همچنین در کمیسیون‌های ۱۰ گانه مسیر حرکت چهل سالگی دوم انقلاب تبیین خواهد شد.

وی افزود: یکی از ظرفیت‌های نخبگی اساتید این است که برخی از برداشت‌های غلط و نیز عملکرد ضعیف برخی مسئولان را که به پای نظام و انقلاب اسلامی گذاشته می‌شود را به خوبی تبیین کنند. ما معتقدیم بین نظام و انقلاب اسلامی و عملکرد مسئولان تفاوت وجود دارد.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رویکرد تحولی در بسیج اساتید کشور و نیز دانشگاه آزاد اسلامی عزمی جدی در حل مشکلات جامعه ایجاد کرده و از اولویت‌های بسیج اساتید حل مسائل و مشکلات در شرایط موجود است.


telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار