استفاده از ظرفیت تکنولوژی های نوین در مسیر اطلاع رسانی\
  • مدیر کل بهزیستی استان مازندران در نشست تخصصی کارشناسان روابط عمومی بهزیستی تاکید کرد:

استفاده از ظرفیت تکنولوژی های نوین در مسیر اطلاع رسانی

  • کد خبر: 215742
  • چاپ
  • انتشار: 08 بهمن 1397 - 11:12

استنادنیوز؛ با حضور دکتر سید سعید آرام مدیر کل بهزیستی استان مازندران، معاونین ، مشاور رسانه ای و سرپرست روابط عمومی اداره کل بهزیستی ، نشست توجیهی _ آموزشی کارشناسان روابط عمومی ادارات شهرستانها برگزار شد

 دکتر آرام در ابتدا با تاکید بر استفاده از ظرفیت تکنولوژی های نوین در مسیر اطلاعرسانی، روابط عمومی را پیشانی ادارات و آینه تمام نمای کلیه فعالیت ها و اقدامات عنوان کرد و گفت: با حضور فعال در حوزه های تخصصی در جریان تمام امور قرار بگیرید و زمینه ارتباط بین سازمان و مردم را فراهم کنید.

مدیر کل بهزیستی مازندران با اشاره به فضای پرالتهاب اقتصادی و فشاری که به واسطه آن بر جامعه هدف بهزیستی وارد میشود افزود: در چنین شرایطی سازمان بهزیستی حداکثر تلاشش را برای فراهم نمودن مهمترین نیاز های جامعه هدف بکار میبندد و اگر مردم اقدامات بهزیستی را نشناسند نشان دهنده کاهلی روابط عمومی است.

وی با تاکید بر لزوم صداقت در انعکاس اخبار خاطرنشان کرد: در بحث آگاهی بخشی نه غرض ورزانه عمل کنید و نه اغراق آمیز، بلکه تمام واقعیت ها را به سمع و نظر مردم برسانید.

دکتر آرام با تاکید بر استفاده حداکثری از توان رسانه های مجازی مجاز و بهره گیری از پتانسیل شبکه های اجتماعی متذکر شد: ابتکار عمل و نوآوری را در دستور کار قرار دهید و با شناخت نوع نگاه، سلیقه و ذائقه مخاطبانتان در اثربخشی اقدامات بکوشید.

مدیر کل بهزیستی استان مازندران با اشاره به فعالیت های بهزیستی در جهت محرومیت زدایی ، این سازمان را به دلیل همراستایی اقداماتش با اهداف انقلاب مولود انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: پس از گذشت چهل سال که اقدامات دولت به پختگی رسیده است، اعتماد اجتماعی به بهزیستی به دلیل صداقت در کار و ارائه خدمات اثر بخش بیش از هر نهاد دیگریست.

در پایان دکتر آرام با تاکید بر معرفی دقیق دستآوردهای چهل ساله انقلاب در دهه فجر گفت: دهه فجر امسال در معرفی خدمات سازمان بهزیستی که آرمان های اصلی انقلاب یعنی فقر زدایی و حمایت از محرومین جامعه را در دستور کار دارد نهایت تلاشتان را بکار بندید.ز



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار